Gå til innhold

kan denne brukes på julebord og på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

product image in fullscreen gallery

Anonymkode: cda43...2c6

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt, men hadde aldri brukt slike støvletter til.

Anonymkode: 3a6f8...c9b

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Formløs og stygg, men hvorfor ikke

Anonymkode: 62742...bf7

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Formløs og stygg, men hvorfor ikke

TS er nok en flott dame og da er det veldig elegant med slike kjoler👌

• Liker 10
  • Hjerte 2
Skrevet
Macro skrev (1 minutt siden):

Hver sin smak

• Nyttig 1
Skrevet

Kjedelig og ikke fin i det hele tatt. Men den kan absolutt brukes, er jo ikke sånn at den ikke kan brukes. 

Anonymkode: 86cfe...292

• Liker 6
Skrevet
Macro skrev (Akkurat nå):

Fint å se noen liker litt forskjellig, føler alltid jeg må gå for kropppsnær, men kler ikke formen på kjolen ts har valgt.

Anonymkode: 627f2...9b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

product image in fullscreen gallery

Den lille sorte er aldri feil uansett anledning🙂

Anonymkode: 40a84...92b

• Liker 4
Skrevet

Den er passende for begge anledningene. Jeg vil anbefale noen andre sko, disse minner om ei småjente som har på pappas gummistøvler😅

Jeg ville vurdert et belte eller et langt smykke for å bryte opp litt, eventuelt noe tilbehør med farger. For enkelt tilbehør kan fort bli litt begravelse med en slik kjole.

Anonymkode: 4c0bd...fc9

• Liker 1
Skrevet

Det kan den! Den var fin!

Anonymkode: add59...237

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt, men hadde aldri brukt slike støvletter til.

Anonymkode: 3a6f8...c9b

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Den er passende for begge anledningene. Jeg vil anbefale noen andre sko, disse minner om ei småjente som har på pappas gummistøvler😅

Jeg ville vurdert et belte eller et langt smykke for å bryte opp litt, eventuelt noe tilbehør med farger. For enkelt tilbehør kan fort bli litt begravelse med en slik kjole.

Anonymkode: 4c0bd...fc9

Det er kjolen jeg spør om, ikke skoene. 

Skrevet

Absolutt! Den kjolen du delte ser både elegant og festlig ut, og kan definitivt brukes både på julebord og på julaften. Den har en fin blanding av stil og komfort som passer perfekt for begge anledninger. Du vil se fantastisk ut!

Anonymkode: 10a91...bdf

• Liker 2
Skrevet
Macro skrev (15 timer siden):

Så fint svar til en mindre fin kommentar😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Absolutt! Den kjolen du delte ser både elegant og festlig ut, ...

Anonymkode: 10a91...bdf

Jeg er helt uenig, og synes kjolen er formløs, stygg og kjedelig. Du skal ha en fantastisk figur og et strålende utseende for å "redde" denne kjolen for å være noe annet enn en sekk å gjemme seg bort i. 

Anonymkode: 093d9...723

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
ti10 skrev (1 time siden):

Så fint svar til en mindre fin kommentar😊

Når ts spør og  deler av kg ikke liker den, hva skal en svare da for at ikke kommentaren skal bli "mindre fin"? Bør vi som ikke synes kjolen var fin i det hele tatt ikke svare? Er det bare lov til å like kjolen?

Kommentaren var ikke "mindre fin", den kom ikke med noe stygt til ts, ingenting uhøflig, ingen frekke svar. Bare en tilbakemelding på at kjolen var formløs og stygg, og det bør vel være helt innenfor å si når ts spør, eller hva? Det er en formkøs kjole, noen synes den er stygg noen fin men ingen av de subjektive meningene er "mindre fine kommentarer"

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når ts spør og  deler av kg ikke liker den, hva skal en svare da for at ikke kommentaren skal bli "mindre fin"? Bør vi som ikke synes kjolen var fin i det hele tatt ikke svare? Er det bare lov til å like kjolen?

Kommentaren var ikke "mindre fin", den kom ikke med noe stygt til ts, ingenting uhøflig, ingen frekke svar. Bare en tilbakemelding på at kjolen var formløs og stygg, og det bør vel være helt innenfor å si når ts spør, eller hva? Det er en formkøs kjole, noen synes den er stygg noen fin men ingen av de subjektive meningene er "mindre fine kommentarer"

Tja, TS spurte jo om kjolen kunne brukes på julebord og julaften, ikke om folk syntes den var fin eller stygg.

Og OM hun hadde spurt hva folk hadde syntes om kjolen, kunne man ha svart med "ikke min stil" eller noe sånt.

Skrevet

Jeg synes svart, med riktig tilbehør og pynt, er tidløst og fint til alle anledninger. Her synes jeg imidlertid at kjolen er ganske uformelig, og at den er for kort om du er eldre enn 14 år. Dette er mer en hverdagskjole enn en festkjole etter min mening. Julaften hjemme; ja. Julebord; nei. 

Anonymkode: bfadd...061

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...