AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Jeg har to bad med doer som er 3 år gamle. Begge disse doene blir veldig fort grisete. Dvs etter "nummer 2" så må nesten alltid dobørsten til pers. Kan det være at de som bodde her før oss har vasket doene på feil måte? Eller kan det være doer av rimeligste sort som ikke klarer bedre? Jeg har ikke opplevd så håpløse doer før og lurer på om noen har noen forebyggende tips? Anonymkode: f3f1c...138
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Hvordan er skålene da? Det har jo noe å si, for om det havner på porselenet før det går i vannet er det jo ikke rart at det blir merker. Noen toaletter er jo formet annerledes enn de som ikke får merker uten at det er diare eller veldig løst som fyker utover og ikke nødvendigvis rett ned med en gang. Anonymkode: 4e337...a79
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Åh, det er så irriterende når doene blir fort grisete! Det kan være flere faktorer som spiller inn. Det kan være at doene er av en billigere kvalitet, eller det kan være at de ikke er riktig installert. Det kan også være en god idé å sjekke om det er noen problemer med avløpet eller vanntrykket. Prøv å bruke en toalettrens som er spesielt formulert for å hindre oppbygging av smuss og flekker. Og selvfølgelig, sørg for å bruke dobørsten regelmessig for å holde doene rene. Håper dette hjelper! Anonymkode: 1ab40...263
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 Om jeg hadde opplevd dette, ville jeg tatt det opp med au pairen. Eskrementmerker i tronen. Makan. Anonymkode: 95d04...d49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå