AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Del Skrevet 4. november 2023 Altså, med ei dere holdt på med. Jeg vet ei venninne av meg datet en mann, hun ble gravid andre gang de hadde sex. Han ble skuffet, sur og redd, noe som er forståelig. Hun fikk panikk selv men valgte å beholde barnet. Idag er de en lykkelig familie på 4. Så man kan av og til si det var meningen? Er det meningen med hver en graviditet? K 41 Anonymkode: 8da6e...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Del Skrevet 4. november 2023 Hvis hun er pen nok så blir alt tilgitt. Anonymkode: 30b26...527 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Del Skrevet 4. november 2023 Mannen er da like skyld i graviditeten som kvinnen Anonymkode: 22da5...dbf 29 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 4. november 2023 #4 Del Skrevet 4. november 2023 De blir jo tvunget til å måtte «tilgi». Men generelt fører ikke dette til noen lykkelig historie, noe alle voksne vet. Og NEI selvsagt er det ikke en dypere mening bak enhver graviditet!!! Vi har heldigvis abortmuligheten for alle de stakkars skjebnene det ellers ville blitt. En kvinne på 41 bør da lett kunne se dette. Eller dagdrømmer du bare? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusjpenn Skrevet 4. november 2023 #5 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Altså, med ei dere holdt på med. Jeg vet ei venninne av meg datet en mann, hun ble gravid andre gang de hadde sex. Han ble skuffet, sur og redd, noe som er forståelig. Hun fikk panikk selv men valgte å beholde barnet. Idag er de en lykkelig familie på 4. Så man kan av og til si det var meningen? Er det meningen med hver en graviditet? K 41 Anonymkode: 8da6e...f6e Med mindre hun har vært uærlig om bruk av prevensjon, er ikke dette noe han kan klandre henne for. 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Del Skrevet 4. november 2023 Det er virkelig ikke ett sjakktreff å få ett barn mot ek manns vilje. Anonymkode: fe197...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. november 2023 #7 Del Skrevet 4. november 2023 Om man har ubeskyttet sex kan det føre til graviditet og sykdommer. Alle har ansvar for å beskytte seg selv, og må være klar for konsekvensene. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. november 2023 #8 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) Ja 😀 å ha en arving er jo fint og føre slekten videre 😀 men sånn ble det aldri ☹️ Endret 4. november 2023 av Maskinfører 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #9 Del Skrevet 4. november 2023 Aldri i verden. Nesten så jeg hadde ønsket å gjøre noen som jeg kom i fengsel for, men hadde nok endt opp å flyttet til utlandet Anonymkode: 71ee7...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 4. november 2023 #10 Del Skrevet 4. november 2023 På ingen måte. Det er for meg en ekstremt stygg handling, som ikke kan tilgies på noen måte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #11 Del Skrevet 4. november 2023 Det går ikke an å bli gravid mot noens ønske (utenom voldtekt). Har man sex vet man om muligheten for graviditet. Ønsker man ikke barn steriliserer mannen seg. Anonymkode: 564ee...b37 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 4. november 2023 #12 Del Skrevet 4. november 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja 😀 å ha en arving er jo fint og føre slekten videre 😀 men sånn ble det aldri ☹️ Du er ung enda da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 4. november 2023 #13 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg tenker ts burde spesifisere om hen mener kvinner som blir gravid med vilje eller ikke. Ingen mann kan bli sur hvis prevensjonen sviktet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #14 Del Skrevet 4. november 2023 Ja, alle må selv sørge for prevensjon, også menn. Min eldste er et hendelig uhell 😊 Anonymkode: 77ff9...295 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 4. november 2023 #15 Del Skrevet 4. november 2023 Ja,riktig. Bruker man ikke beskyttelse så kan man takke seg selv. Dersom det å få barn er den største frykten altså! Hva motiver den andre parten måtte ha,må du ta forbehold om. De fleste vet hvordan man laget et barn. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 4. november 2023 #16 Del Skrevet 4. november 2023 Eneste måten en kvinne kan bli gravid mot en manns ønske er om hun lyver om at hun går på prevensjon og at hun stikker hull/snitter opp kondomen han trer på kuken før penetrering. Gjorde venninnen din det? Om ikke han brukte kondom så har han kun seg selv å tilgi. Men det at de ender opp som en lykkelig familie er nok definitivt av sjeldenhetene. Da var de nok begge veldig glad i hverandre fra starten av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #17 Del Skrevet 4. november 2023 Dersom kvinnen har voldtatt mannen og blitt gravid er det straffbart. Har prevansjon sviktet (eller ikke blitt brukt) er de to om det, og har like mye ansvar. Anonymkode: 97c26...d09 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Com4t Skrevet 4. november 2023 #18 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) Hvis hun blir gravid så er det jo like mye min feil. Derfor jeg ikke puler uten kondom. hvis du har sex uten prevensjon så er det ett valg du tar bevisst, da kan du ikke oppføre deg som et offer. Endret 4. november 2023 av Com4t 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #19 Del Skrevet 4. november 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Det er virkelig ikke ett sjakktreff å få ett barn mot ek manns vilje. Anonymkode: fe197...70b Sjakktrekk Anonymkode: ea654...a53 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #20 Del Skrevet 4. november 2023 Det er vel to ansvarlige voksne som har ansvaret for en graviditet. Er man redd for et uønsket svangerskap tar man forholdsregler. Anonymkode: 3880a...7ff 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå