AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Det er jo slik at vi menn bør ha en god tinder bio (tekst i profil) for å vekke oppmerksomhet til kvinner, det er mitt inntrykk av det jeg leser på KG. Jeg føler at man "blottlegger" seg ved å skrive åpent for alle hva man liker å gjøre og hva man ser etter i en partner i en tinder BIO. I tillegg kan det bli ganske langt, et lite avsnitt. Blir dette for seriøst og kjedelig å lese? Kvinner: Hva bør en tinder bio inneholde for å vekke oppmerksomhet? Hva er eksempel på en god tinder bio? Anonymkode: b8625...fe6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 En bio med info om hva du liker og hva du ser etter er vel helt ok? 'Jeg liker countrymusikk, reising og se film. Ser etter noe seriøst med noen som liker å reise'. Trenger jo ikke være så lang bio. Anonymkode: 5d1b0...9ac 2
Gjest Geminisoul_83 Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Hva du gjør/liker, beskriv deg selv kort, resten tar man på chat, jeg er usikker på om damene leser så mye av teksten, men det kan hende de gjør det. Så viser du bioen til noen venninner og tar til deg kommentarer
Fatboy Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo slik at vi menn bør ha en god tinder bio (tekst i profil) for å vekke oppmerksomhet til kvinner, det er mitt inntrykk av det jeg leser på KG. Jeg føler at man "blottlegger" seg ved å skrive åpent for alle hva man liker å gjøre og hva man ser etter i en partner i en tinder BIO. I tillegg kan det bli ganske langt, et lite avsnitt. Blir dette for seriøst og kjedelig å lese? Kvinner: Hva bør en tinder bio inneholde for å vekke oppmerksomhet? Hva er eksempel på en god tinder bio? Anonymkode: b8625...fe6 Ja, det blir. Som forskning viser bruker partner bare første 5 sekunder for å bestemme seg til å bli igjen på profilen din eller sveipe videre. Det er akkurat disse 5 sekunder du må utnytte for fullt. Og det er først og fremst et bilde og etter på tekst,maks 4 linjer. Resten finner du ut under samtale/chat. Lykke til!😃 Endret 4. november 2023 av Fatboy
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 Jeg kunne smelta av en velskrevet og fin bio. Du kan få vist masse gode sider gjennom bioen, som humor, intelligens og smak og sjarm. For rette dama er en sånn bio gull. Anonymkode: 48753...cf0 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Skrevet 4. november 2023 Koselige bilder som viser din utstråling, men det antar jeg du har. Pm humor er noe du liker, så noe med et glimt i øyet? Innblikk i hva du trives med på fritiden om du er veldig aktiv eller rolig kan jo være greit å vite. Hadde likt å ha noe å lese på, men kvinner er ulike. Anonymkode: 5a772...09e
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. november 2023 #7 Skrevet 4. november 2023 Jeg skrev ganske spesifikt hvem jeg var og hva jeg var ute etter. Fikk faktisk mye skryt over hvor klar bioen min var. Flere venner har kopiert mye av den😅 Jeg er over 40. Har ikke tid til bullshit.
KariTam Skrevet 4. november 2023 #8 Skrevet 4. november 2023 Jeg foretrekker lengre bioer med innhold! Det er så mange å velge mellom, foretrekker å få gode treff. Har selv lengre bio. Kan ikke huske når jeg var bare på 1-2 dates. Blir som regel flere. Ha med interesser (kan bruke emojis), noe du liker/setter pris på i livet. Menn som leser bøker og nyheter og har ulike interesser er populære hos meg. Har du verv eller noe annet du engasjerer deg i, kan det nevnes. Hva tenker du at du ønsker å tilby en kvinne? Hvilke sider av deg kan hun sette pris på? Hva liker venner om deg? Kommer det fram fra bioen?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #9 Skrevet 4. november 2023 Jeg synes ikke det er flaut. Tenker det viser selvtillit og er noe positivt at man viser hvem man er og innrømmer at man tar det på alvor. Anonymkode: ccb8c...dc8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #10 Skrevet 4. november 2023 Det er ikke nødvendigvis flaut å skrive en lang og god Tinder-bio, men det er viktig å finne en balanse. Du vil gjerne vekke oppmerksomhet, men samtidig ikke virke for seriøs eller kjedelig. Prøv å være litt kreativ og unik i profilen din, og fokuser på å vise din personlighet og interesser på en positiv måte. Du kan inkludere noen morsomme fakta om deg selv eller en spennende hobby du har. Husk at det er viktig å være ærlig og autentisk. Lykke til! Anonymkode: bae48...68e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #11 Skrevet 5. november 2023 WhisperingWind skrev (19 timer siden): Jeg skrev ganske spesifikt hvem jeg var og hva jeg var ute etter. Fikk faktisk mye skryt over hvor klar bioen min var. Flere venner har kopiert mye av den😅 Jeg er over 40. Har ikke tid til bullshit. Hva var det du skrev? Sånn omtrent? Anonymkode: 2f19e...66f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå