Gå til innhold

Ubehagelige annonser, hvordan få bort?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg synes det er ubehagelig å se annonser med erotiske leketøy. Det kommer på denne her siden og kk og sol, dame i undertøy reklame for kondomeriet eller noe sånt . Man ser ikke så veldig mye, men jeg synes likevel det er ubehagelig med denne nakenheten.. Finnes det en måte man kan skjule sånt på? 

Anonymkode: aae2a...ab9

• Liker 7
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1724137-ubehagelige-annonser-hvordan-f%C3%A5-bort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, samme når det annonseres om sexartikler bak betalingsmur. Tema er kanskje noe harmløst innen intimitet og så vises grovere bilder med bdms tema o.l

Det skjer dessverre fordi sex selger…Og det burde ikke være så vanskelig å reservere seg mot. Men det er det.

Anonymkode: 24ee0...9d7

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nakenhet og sex er jo det mest naturlige i hele verden! Psykolog?

Anonymkode: 36a1a...e99

Joda, men det er også en grunn til at folk verken har lov til å spankulere rundt nakne offentlig eller ha sex rundt overalt.

• Liker 2
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Joda, men det er også en grunn til at folk verken har lov til å spankulere rundt nakne offentlig eller ha sex rundt overalt.

Jeg har heller ikke lyst å bli å bli prakket på diverse sexleketøy eller artikler om ulike sexstillinger i mens jeg leser siste nytt fra krigen i Gaza..

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har heller ikke lyst å bli å bli prakket på diverse sexleketøy eller artikler om ulike sexstillinger i mens jeg leser siste nytt fra krigen i Gaza..

Ja huff 😢 synes også det er veldig ekkelt om datteren min skal se på telefonen sammen med meg, så kommer det opp slike bilder av sexgreier...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Helt enig! Har forsøkt å få det bort selv. Det må da være mulig å reklamere for en erotisk adventskalender uten all kroppen som et brukt. 

Anonymkode: 6d3fd...f01

Jaa enig. Har ingenting imot å se selve "leketøyet", selvom jeg helst vil slippe det også, men ubehagelig med kroppen.. 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Last ned en adblocker

Anonymkode: 8ffd1...a64

Kan man velge bort upassende materiale da? Helt greit med reklame for andre ting altså, men ikke sånn sex relatert. 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvorfor er det så ubehagelig å se litt kropp?

Anonymkode: 8d4b6...3f4

Fordi jeg har en del opplevelser som gir meg ubehag hver gang jeg ser slike ting. Jeg vil helst slippe det. Hvis jeg skal bli utsatt for det, skal det skje fordi jeg oppsøker det selv. 

AnonymBruker skrev (På 4.11.2023 den 17.52):

Last ned en adblocker

Anonymkode: 8ffd1...a64

Sånne ting fungerer vel bare på rene annonser. 

Ikke hvis det for eksempel er snakk om en artikkel med annonsør-innhold..         

Anonymkode: 387bc...012

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...