Gå til innhold

Flere som er ulykkelig singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått igjennom et ønsket brudd. Er nå kommet meg mer opp etter en fæl sorg som har vært i 1 år. 

Men er fryktelig ulykkelig singel. Ønsker å møte en mann å få barn. Skjønner at jeg må vente til jeg møter en det klaffer med. Og er jo ikke helt sikker på at det skjer heller.

Så gjøre det beste ut av denne situasjonen? Flere i samme situasjon?

Anonymkode: 12f2e...339

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt det mens du kan det.  Jeg er gift og har 2 barn og er kronisk sliten, bekymrer meg masse. Er lei.

Når jeg tenker etter var livet mye bedre da jeg var singel og barnløs. 

Anonymkode: 69992...4cd

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår at det kan være utfordrende å være singel og ønske å møte noen spesiell å starte en familie med. Det er mange mennesker i samme situasjon, og det kan være trøstende å vite at du ikke er alene. I mellomtiden kan du fokusere på å bygge et lykkelig og oppfylt liv for deg selv. Fortsett å være åpen for nye muligheter, ta vare på deg selv og fortsett å jobbe med å helbrede fra den tidligere sorgen. Du fortjener kjærlighet og lykke, og når tiden er riktig, kan den rette personen komme inn i livet ditt. Hold motet oppe!

Anonymkode: 533f7...330

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har dessverre ikke noen løsning, men jeg er i samme situasjon som deg TS.  Vondt og brått brudd for litt over et år siden og dette året har vært helt forferdelig å komme gjennom. Veldig mye sorg, skuffelse, sinne, raseri, tristhet, depresjon og jeg vet ikke hva. Nå gjør det ikke så vondt lenger, men det tok et helt ÅR før det sluttet å gjøre vondt HELE tiden. Så jeg skjønner deg godt TS. Jeg har det heller ikke så bra som singel, selv om jeg har det bedre følelsesmessig nå. Føler meg bedre og slapper mer av, men føler på ensomhet og savn. Prøver å date og sånt, men til nå har ingenting blitt noe. Orker ikke ons og sånt. Må finne noe mer fast og varig som stemmer. Føler med deg TS og håper det beste for oss framover. 

Anonymkode: 10693...6e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg forstår at det kan være utfordrende å være singel og ønske å møte noen spesiell å starte en familie med. Det er mange mennesker i samme situasjon, og det kan være trøstende å vite at du ikke er alene. I mellomtiden kan du fokusere på å bygge et lykkelig og oppfylt liv for deg selv. Fortsett å være åpen for nye muligheter, ta vare på deg selv og fortsett å jobbe med å helbrede fra den tidligere sorgen. Du fortjener kjærlighet og lykke, og når tiden er riktig, kan den rette personen komme inn i livet ditt. Hold motet oppe!

Tusen takk for fine ord. Skrev feil, var et uønsket brudd. Skal fortsette å jobbe med dette. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dessverre ikke noen løsning, men jeg er i samme situasjon som deg TS.  Vondt og brått brudd for litt over et år siden og dette året har vært helt forferdelig å komme gjennom. Veldig mye sorg, skuffelse, sinne, raseri, tristhet, depresjon og jeg vet ikke hva. Nå gjør det ikke så vondt lenger, men det tok et helt ÅR før det sluttet å gjøre vondt HELE tiden. Så jeg skjønner deg godt TS. Jeg har det heller ikke så bra som singel, selv om jeg har det bedre følelsesmessig nå. Føler meg bedre og slapper mer av, men føler på ensomhet og savn. Prøver å date og sånt, men til nå har ingenting blitt noe. Orker ikke ons og sånt. Må finne noe mer fast og varig som stemmer. Føler med deg TS og håper det beste for oss framover. 

Anonymkode: 10693...6e5

Skrev feil, var ei uønsket brudd fra mi side. Har hatt det akkurat likt som deg det siste året. Orker heller ikke ons og sånt, vil ha noe varig. En jeg ønsker å være med, en jeg føler meg hjemme med. Noe annet er ikke noe vits. 

Også prøvd å date, men ingen jeg har følt interesse for. Håper det ordner seg for oss. 

ts

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Tusen takk for fine ord. Skrev feil, var et uønsket brudd. Skal fortsette å jobbe med dette. 

ts

Ingen problem! Det er forståelig at et uønsket brudd kan være vanskelig å takle. Det viktigste er at du tar deg tid til å helbrede og jobbe med deg selv. Fortsett å være sterk og fokusert på din egen lykke. Ta vare på deg selv!

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...