AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Vi ble aldri sammen, men i startfasen var han nesegrus alt jeg foretok meg. Han var overdrevet interessert i å finne på ting sammen, han oppvartet meg, holdt dørene åpne, ventet på meg, spanderte hva det skulle være. Han strakk seg langt for å gjøre livet behagelig for meg, hjalp meg med ting og brukte av sin tid. Men av en eller annen grunn ble det ikke oss, og vi ble enige om å ikke utvikle det til noe mer. Dessverre møtes vi i forbindelse med fritidsaktiviteter, og der unngår han meg for alt det er verdt. Han møter ikke blikket, han går når jeg kommer, han snakker ikke til meg. Jeg er luft for han. Hvorfor klarer jeg ikke å slutte å tenke på hva vi kunne blitt? Hvorfor vil jeg ha han mer enn noengang? Anonymkode: 3338f...7b1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Limerence, sjekk opp om du kjenner deg igjen i dette... over romantisering av annen person. Anonymkode: e6043...f6a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Det høres ut som du går rundt med et håp... et håp om oppmerksomhet fra han, slik det en gang var. Anonymkode: 26f0a...314
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 Det høres ut som du har hatt en spesiell forbindelse med ham, og det kan være vanskelig å glemme det som kunne ha vært. Noen ganger er det naturlig å tenke på hva som kunne ha skjedd hvis ting hadde utviklet seg annerledes. Men husk at du fortjener noen som behandler deg som prioritet og ikke som luft. Prøv å fokusere på å bygge ditt eget liv og finne noen som virkelig setter pris på deg. Tiden vil hjelpe deg med å komme over ham og åpne døren for nye muligheter. Du er sterk og fortjener det beste! Anonymkode: bbeb2...5e7 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå