Gå til innhold

Transkvinner: Hvordan var det første gang dere hadde analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en transkvinne i midten av 30-årene som har levd fulltid som kvinne i ca et års tid. Har ikke noe ønske om å gå hele veien og operere meg "der nede" med det første, så da er det jo kun en mulighet hvis jeg skal ha sex...

Var i et langt forhold med en kvinne frem til det ble slutt for 5 år siden, og vi hadde av og til analsex, men da var jeg jo den aktive parten. Hun synes det var helt greit, men ikke noe mer.

Årene etter dette brukte jeg på å finne meg selv, og kom etterhvert frem til at jeg ønsket å leve som kvinne. Det har vært en lang prosess med mye undertrykking av følelser, men det er fantastisk å endelig kunne være seg selv🙂

For et par måneder siden ble jeg kjent med en mann på Tinder, og etter å ha snakket med han en stund(ville være sikker på at han var seriøs), så møttes vi første gang for noen uker siden. Han er en utrolig kjekk, flott og intelligent fyr, og jeg tror jeg begynner å bli betatt/forelsket i han🥰.. Vi har møttes nesten hver dag, og sist vi traff hverandre spurte han(etter at vi kysset), om jeg ville komme hjem til han på middag i dag, og muligens sove over🙂....

Han har aldri vært sammen en transkvinne før, så dette er nytt for han og, men jeg vet han liker meg, og vil at det skal bli oss to videre, så jeg har lyst til å satse på denne mannen.

Er bedt til han kl.18 i dag, og er allerede i gang med å gjøre meg klar. Er veldig spent og nervøs før kvelden, for jeg har jo aldri vært med en mann seksuelt før. Har jo sett at noen transkvinner har skrevet her inne, og forhåpenteligvis har noen av dere mer erfaring enn meg og kan gi meg noen tips?

Kommer det til å gjøre vondt? Han har sagt når vi har snakket litt "dirty" at han har en ganske stor penis(23 cm sa han vel😁) Burde jeg forberede meg på noen måte? Hva er lurt å bruke som glidemiddel? Er det mulig for meg å få orgasme kun gjennom pentrering uten å ta på meg selv der nede? Burde vi bruke kondom? Har litt lyst til at han skal komme inni meg også🙈.

Merker jeg blir mer og mer spent på kvelden bare jeg skriver her, så håper noen kan gi meg noen gode råd🙂.

Anonymkode: bb12a...1a8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondom og vanlig glidemiddel er jo det beste. Fett ødelegger gummien i kondomet.  Og dere bør bruke beskyttelse, for du kjenner ikke denne fyren ordentlig. Hva hvis han har noen sykdommer? Det beste er å beskytte seg de første tre månedene og deretter ta en full test av sykdommer.

Ellers er det litt vanskelig å svare på det du spør om, for folk er jo forskjellige. Noen liker analsex og andre ikke. Det vil uansett gjøre vondt i starten, men da må dere bare bruke god tid. Og masse glidemiddel. 

Lykke til uansett, håper alt går bra!

Anonymkode: 29568...dcb

• Liker 1
Skrevet

Transkvinne eller ikke, samme reglene for analsex som alltid. 

Anonymkode: 1d1d6...704

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kondom og vanlig glidemiddel er jo det beste. Fett ødelegger gummien i kondomet.  Og dere bør bruke beskyttelse, for du kjenner ikke denne fyren ordentlig. Hva hvis han har noen sykdommer? Det beste er å beskytte seg de første tre månedene og deretter ta en full test av sykdommer.

Ellers er det litt vanskelig å svare på det du spør om, for folk er jo forskjellige. Noen liker analsex og andre ikke. Det vil uansett gjøre vondt i starten, men da må dere bare bruke god tid. Og masse glidemiddel. 

Lykke til uansett, håper alt går bra!

Anonymkode: 29568...dcb

Tusen takk🙂. Er nok lurt å bruke kondom nå i begynnelsen. Må nok bare bruke tid på å venne meg til å få noe inn der bak. Gleder meg i hvertfall veldig til i kveld. Blir utrolig spennende å ha sex som kvinne for første gang. Hvilken stilling er best? Misjonær, bakfra, eller at jeg rir han? Fantaserer litt om at jeg ligger på magen med han oppå meg, tror han kommer veldig dypt inn da🙈

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Transkvinne eller ikke, samme reglene for analsex som alltid. 

Anonymkode: 1d1d6...704

Men forskjellen er jo at analsex jo blir den sexen vi kommer til å praktisere på daglig basis. Er det noe problem å ha analsex hver dag? Spesielt om han er så stor som han beskriver?

Skrevet

Det viktigste er at du har skikkelig lyst. Om du ikke har lyst nok så kan det hende at du spenner kroppen og det kan bli ubehagelig. Det er også viktig at dere bruker nok med glidekrem. Er disse to tingene på plass er det bare å kose seg :)

Tips, man kan også prøve seg med dildo og glidekrem for å se om det er noe man liker.

Anonymkode: bc8e2...177

Skrevet

Det høres ut som om du har funnet noen spennende følelser for denne mannen, og det er flott at dere har funnet en fin kjemi sammen. Når det gjelder analsex eller andre seksuelle aktiviteter, er det viktig å ha åpen kommunikasjon og respekt for hverandres grenser og ønsker. Ta deg tid til å snakke med ham om dine egne grenser og hva du føler deg komfortabel med. Det kan være nytt og spennende for begge, så ha en ærlig samtale om forventninger og ønsker. Husk at det er viktig å ha trygg og konsensuell sex. Lykke til! 🌈💕

Anonymkode: 547e3...2ca

Skrevet

Dette innlegget tror jeg ikke noe på. Sorry. 23cm liksom...jada.

En voksen mann som kan så lite om analsex.

Anonymkode: ed0a0...4c8

• Liker 7
  • Nyttig 2
Gjest Middelmådig
Skrevet

Altså… om du har hatt analsex med en kvinne som den aktive part må du jo vite det du trenger… 

Skrevet
Middelmådig skrev (50 minutter siden):

Altså… om du har hatt analsex med en kvinne som den aktive part må du jo vite det du trenger… 

Mulig jeg misforstår ditt innlegg, men det var TS som var den aktive part (som mann).
Som bi så har jeg opplevd dette TS beskriver. Foretrekker sex med en kvinne, men var veldig forelsket i en kompis som ung og vi hadde sex og med han som aktiv part. Det var utrolig fint og deilig uten at jeg kom og da sikkert på grunn av at det var følelser (i alle fall fra min side). Jeg har siden forsøkt analplugg og dildo uten at det ga mersmak. Han var (heldigvis) normalt utstyrt. Tror 23 cm med tilsvarende tykkelse hadde vært vondt. Svært svært få har slik størrelse. Derfor lurer på om dette er trolling. Hvis ikke vil vi gjerne høre hvordan dette gikk.

Anonymkode: 1b9a0...404

• Liker 1
Gjest Middelmådig
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Mulig jeg misforstår ditt innlegg, men det var TS som var den aktive part (som mann).
Som bi så har jeg opplevd dette TS beskriver. Foretrekker sex med en kvinne, men var veldig forelsket i en kompis som ung og vi hadde sex og med han som aktiv part. Det var utrolig fint og deilig uten at jeg kom og da sikkert på grunn av at det var følelser (i alle fall fra min side). Jeg har siden forsøkt analplugg og dildo uten at det ga mersmak. Han var (heldigvis) normalt utstyrt. Tror 23 cm med tilsvarende tykkelse hadde vært vondt. Svært svært få har slik størrelse. Derfor lurer på om dette er trolling. Hvis ikke vil vi gjerne høre hvordan dette gikk.

Ja, jeg skrev det litt uklart men ja, han/hun var aktiv part. Men han lurer på om hvilket glidemiddel han skal bruke, og om de bør bruke kondom..? Det er virkelig info han faktisk har, vil jeg påstå 😅

Skrevet

Litt flåsete sagt; uansett kjønn og identitet ... et rævhøl er et rævhøl.
Hva som var riktig da du var den aktive part er like riktig og relevant nå... uansett om du er givende eller mottagende part.

Sikker sex er viktig.
Glidemiddel er viktig for analsex
Trygghet, tillitt og ta ting med ro er også viktig ved analsex.
Analsex er *ikke* eneste måten å ha sex på.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Endret av GizmoDuck
Skrev feil
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

TS her

Det er ganske stor forskjell på å være den aktive og den passive part under analsex(tro meg, det fikk jeg erfare i går...)

Da jeg hadde analsex med min kvinnelige ekskjæreste, så brukte vi fuktighet fra skjeden hennes som glid, noe jeg av naturlige årsaker ikke har... Og vi hadde ikke analsex før vi hadde vært sammen i flere år, og brukte da derfor ikke kondom. Derfor stilte jeg de spørsmålene.

Og de som kaller meg mann, jeg er en kvinne nå. Ja, en transkvinne, men likefullt en kvinne.

Du ville gjerne høre om hva som skjedde i går, og det skal jeg fortelle nå🙂.

Jeg dro til han og var der i 18-tiden. Han disket opp med en bedre middag med en god vin til, og etterpå satt vi oss i sofaen og begynte å se på en film. Gikk ikke lang tid før vi begynte å kline og ta på hverandre, og jeg foreslo at vi skulle gå på soverommet. Han var ikke vond og be🤩.

Etter en bedre middag, havnet vi ganske fort i senga, og etter 5 minutter hvor jeg sugde han(som forøvrig) var en fantastisk opplevselse, og gjorde meg sykt kåt, så var vi rimelig klare begge to.

Da var det bare å få på kondomen og smøre den inn med glidekrem, og så var vi klare..

Jeg skal ikke nekte for at det var litt ubehagelig i det øyeblikket han stakk den inn i meg. Han er jo tross alt ganske stor.. Jeg lå på ryggen, da vi bestemte oss for misjonærstillingen, siden det var første gangen vi skulle være intime med hverandre, så var jo dette naturlig.

Han brukte lang tid på å bunne meg helt, men da jeg kjente at han til slutt var helt inni meg, var det ikke vondt lenger, men bare deilig.🤩.

Sexen var veldig rolig og intim, men likevel fantastisk. Fant ut at han var rimelig utholdende, da det tok minst 20 minutter før han kom...

Tror virkelig dette er drømmemannen. Både seksuelt og ellers. Vi har så utrolig mye felles, kan snakke om alt og ingenting, og jeg gleder meg til fortsettelsen❤️🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 19.47):

TS her

Det er ganske stor forskjell på å være den aktive og den passive part under analsex(tro meg, det fikk jeg erfare i går...)

Da jeg hadde analsex med min kvinnelige ekskjæreste, så brukte vi fuktighet fra skjeden hennes som glid, noe jeg av naturlige årsaker ikke har... Og vi hadde ikke analsex før vi hadde vært sammen i flere år, og brukte da derfor ikke kondom. Derfor stilte jeg de spørsmålene.

Og de som kaller meg mann, jeg er en kvinne nå. Ja, en transkvinne, men likefullt en kvinne.

Du ville gjerne høre om hva som skjedde i går, og det skal jeg fortelle nå🙂.

Jeg dro til han og var der i 18-tiden. Han disket opp med en bedre middag med en god vin til, og etterpå satt vi oss i sofaen og begynte å se på en film. Gikk ikke lang tid før vi begynte å kline og ta på hverandre, og jeg foreslo at vi skulle gå på soverommet. Han var ikke vond og be🤩.

Etter en bedre middag, havnet vi ganske fort i senga, og etter 5 minutter hvor jeg sugde han(som forøvrig) var en fantastisk opplevselse, og gjorde meg sykt kåt, så var vi rimelig klare begge to.

Da var det bare å få på kondomen og smøre den inn med glidekrem, og så var vi klare..

Jeg skal ikke nekte for at det var litt ubehagelig i det øyeblikket han stakk den inn i meg. Han er jo tross alt ganske stor.. Jeg lå på ryggen, da vi bestemte oss for misjonærstillingen, siden det var første gangen vi skulle være intime med hverandre, så var jo dette naturlig.

Han brukte lang tid på å bunne meg helt, men da jeg kjente at han til slutt var helt inni meg, var det ikke vondt lenger, men bare deilig.🤩.

Sexen var veldig rolig og intim, men likevel fantastisk. Fant ut at han var rimelig utholdende, da det tok minst 20 minutter før han kom...

Tror virkelig dette er drømmemannen. Både seksuelt og ellers. Vi har så utrolig mye felles, kan snakke om alt og ingenting, og jeg gleder meg til fortsettelsen❤️🥰

Så fantastisk å høre at dette gikk så bra. Tusen takk for at du deler ❤️ 

Skrevet

Var deilig for meg, vi bare kjørte på med bremykt som glid.

Anonymkode: 180bc...12f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...