AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Ikke ofte en far poster her kanskje men trenger råd i denne situasjonen jeg er i. Jeg er en godt voksen mann med 4 barn, to av dem er fra tidligere forhold, for noen år siden mistet jeg kontakt med de to eldste barna pga en sjalu eks som gikk inn for og ødlegge for meg både med barnevernet og politiet, oppi alt dette sto jeg ikke på mitt når det kom til kontakt med barna, noe jeg angrer veldig på men ville ikke at de skulle gå gjennom mere. Nå har jeg ikke sett dem på flere år og savner de veldig, men vetikke hvordan jeg skal gå frem for og få kontakt med barna? Barnevernet ønsker jeg ikke og ta kontakt med da jeg rett og slett ikke stoler på dem. Jeg trenger råd for hvordan jeg kan gå frem? Anonymkode: 14d6a...89c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke ofte en far poster her kanskje men trenger råd i denne situasjonen jeg er i. Jeg er en godt voksen mann med 4 barn, to av dem er fra tidligere forhold, for noen år siden mistet jeg kontakt med de to eldste barna pga en sjalu eks som gikk inn for og ødlegge for meg både med barnevernet og politiet, oppi alt dette sto jeg ikke på mitt når det kom til kontakt med barna, noe jeg angrer veldig på men ville ikke at de skulle gå gjennom mere. Nå har jeg ikke sett dem på flere år og savner de veldig, men vetikke hvordan jeg skal gå frem for og få kontakt med barna? Barnevernet ønsker jeg ikke og ta kontakt med da jeg rett og slett ikke stoler på dem. Jeg trenger råd for hvordan jeg kan gå frem? Anonymkode: Jeg ville prøvd å fått kontakt med eks og funnet en løsning. Kanskje lurt å bruke en mellomperson som begge har et ok forhold til. Blir vanskelig å forholde seg til "gal eks", når en konflikt som regel har to sider. Kan også hende familievernkontoret har tips og råd. Anonymkode: 8d1aa...b60
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Jeg kan forstå hvor vanskelig og følelsesmessig utfordrende denne situasjonen er for deg. jeg er ikke en ekspert, men jeg kan gi deg noen generelle råd. Det kan være lurt å oppsøke juridisk rådgivning for å få veiledning om dine rettigheter og muligheter for å gjenopprette kontakten med barna dine. En advokat eller en familierådgiver kan hjelpe deg med å navigere gjennom prosessen og gi deg råd basert på din spesifikke situasjon. Husk at det kan ta tid, men ikke gi opp håpet. Ønsker deg lykke til! Anonymkode: baa24...49e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå