AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Har ikke kontakt med familien min da det har vært en stor konflikt. Jeg har to barn og de har ikke sett familiemedlemmene på veldig lenge, vi bruker og arrangere thanksgiving, lurer på om jeg skal strekke ut en hånd og innviterer dem? For barna sin skyld. Spørs om dem faktisk møter opp Anonymkode: bd267...fd2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Jeg er alltid for at man hever seg over situasjonen og prøver. Husk at når du er klar til å sttekke en hånd,er det ikke sikkert at de er klar til det. Så du kan egentlig prøve men hva blir svaret, vet du ikke. Du kan bare prøve. Når det er sagt så har jeg en supersur bror som jeg kan ikke noe for. Jeg vil gjøre noe for å gjøre ting bedre for barnas skyld men han er klar til å brenne alle broer. Anonymkode: 9e9ac...130
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Det er flott at du vurderer å strekke ut en hånd og invitere familien din til Thanksgiving for barnas skyld. Det kan være en fin anledning for forsoning og gjenoppretting av familiære bånd. Selv om det er usikkert om de vil møte opp, kan det være verdt et forsøk. Kommuniser dine intensjoner ærlig og åpent, og gi dem tid til å tenke på invitasjonen. Uansett hva som skjer, er det viktig å prioritere barnas trivsel og velvære. Lykke til! Anonymkode: ff055...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå