AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Jeg lurer på hvordan de er i kvaliteten og størrelse. 😀 Anonymkode: db414...18b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Jupp, har handlet der masse siste året fordi jeg trenger veldig stor strl (75H). De er faktisk fantastiske, gode å ha på, godt materiale. Veldig overrasket da jeg ikke er noe Kardashin fan. Men anbefales virkelig, har kjøpt både med og uten bøyle. Eneste jeg ikke anbefaler er de veldig tynne/små sportsbh’ene, men kun fordi de er bitte små når man skal ta på, og jeg syntes det er så strevsomt. mine favoritter er: NAKED PLUNGE LONGLINE BRA Fits everybody push up bra og T-shirt bra Anonymkode: d431f...cb2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Åå, tusen takk for svar …cb2💞 Anonymkode: db414...18b 1 1
Leonetta Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jupp, har handlet der masse siste året fordi jeg trenger veldig stor strl (75H). De er faktisk fantastiske, gode å ha på, godt materiale. Veldig overrasket da jeg ikke er noe Kardashin fan. Men anbefales virkelig, har kjøpt både med og uten bøyle. Eneste jeg ikke anbefaler er de veldig tynne/små sportsbh’ene, men kun fordi de er bitte små når man skal ta på, og jeg syntes det er så strevsomt. mine favoritter er: NAKED PLUNGE LONGLINE BRA Fits everybody push up bra og T-shirt bra Anonymkode: d431f...cb2 Er så fristet til å kjøpe. Men 75H, er det på bh fra Skims? Hvilken str bruker du i vanlige BH-er? Og er det change eller Lindex str?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 Klærne virker fine og behagelige, men jeg nekter å støtte fru Kardashidishidøshidæshidan. Anonymkode: eb956...066 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 Hvilken nettside har dere handlet fra? Skims Norge? Anonymkode: 9063e...9c3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 Jeg har hørt gode ting om Skims-bh-ene. Mange sier at de er komfortable og har god kvalitet. Når det gjelder størrelse, anbefaler jeg å se på størrelsesguiden på Skims' nettside for å få riktig passform.😊 Anonymkode: d4938...cd1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #8 Skrevet 5. november 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Jupp, har handlet der masse siste året fordi jeg trenger veldig stor strl (75H). De er faktisk fantastiske, gode å ha på, godt materiale. Veldig overrasket da jeg ikke er noe Kardashin fan. Men anbefales virkelig, har kjøpt både med og uten bøyle. Eneste jeg ikke anbefaler er de veldig tynne/små sportsbh’ene, men kun fordi de er bitte små når man skal ta på, og jeg syntes det er så strevsomt. mine favoritter er: NAKED PLUNGE LONGLINE BRA Fits everybody push up bra og T-shirt bra Anonymkode: d431f...cb2 Så fint å høre erfaring. Er de veldig polstra? Har ble fra Victoria secret som er nærmest som puter, ikke veldig naturlig.. Anonymkode: 576b1...322
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #9 Skrevet 5. november 2023 Leonetta skrev (4 timer siden): Er så fristet til å kjøpe. Men 75H, er det på bh fra Skims? Hvilken str bruker du i vanlige BH-er? Og er det change eller Lindex str? 75H er min strl fra change, men change har så lite utvalg i den størrrelsen. 36H er tilsvarende strl som passet meg hos skims. Den plunge Bh’en var L-DD og passer meg fint! Mye stretch. AnonymBruker skrev (1 time siden): Så fint å høre erfaring. Er de veldig polstra? Har ble fra Victoria secret som er nærmest som puter, ikke veldig naturlig.. Anonymkode: 576b1...322 Ikke de jeg har! Veldig lite «fyll» veldig fornøyd med passform og behag! Har skrevet over hvilke to jeg likte best. Den plunge bh’en har kanskje mer polstring enn den andre, men ikke så mye at det ikke ser naturlig ut eller at det er ubehagelig. Kommer til å kjøpe flere av den fordi jeg liker ikke å ha på vanlig bh når jeg er hjemme og liker heller ikke å gå uten. Den gir meg nok støtte til at jeg kan møte postmannen i døra men er behagelig nok til at jeg ikke merker at jeg har den på! Anonymkode: d431f...cb2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå