Gå til innhold

Mange som bruker tynnstrømpebukse under jeansen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som ikke orker, fryser dere ikke?

Anonymkode: a2112...5ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har i mitt 40-årige liv aldri brukt strømpebukse under jeans.

Inne er det varmt nok til å gå uten strømpebukse. Skal jeg være lenge ute, er det ullstillongs under turbuksa.

• Liker 6
Skrevet

Hva never du en tynnstrømpebukse skulle gjøre? Blir ikke varm av de. 

Jeg har boblebukse ute. 

Anonymkode: f2f54...1dc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er 2-3 uker siden ull undertøyet kom fremScreenshot_20231104_113833_SamsungInternet.thumb.jpg.66f5ad415e2f1e26b9fb38ad7825e223.jpg

Herifra og til april ihvertfall er ullundertøy klistret til denne frysepinnen under klærne. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes tynnstrømpebukse utenpå bukse er grusomt.  Det klør og stikker noe inn hampen, så nei det bruker jeg ikke.  Heldigvis tåler jeg godt kulde

Skrevet

Hæ nei, det har jeg aldri brukt. Er begrenset hvor kald man blir på beina på vei til bilen og inn på kontoret, altså.

Anonymkode: 54516...f68

• Liker 1
Skrevet

Har ikke brukt strømpebukse under olabukse siden jeg var 7 år eller noe. Da bruker jeg heller utebukse utenpå hvis jeg skal være lenge ute, f.eks. hvis jeg har inspeksjon på jobb (lærer).

Anonymkode: eb8a3...7b0

• Liker 1
Skrevet

Jeg er frostig av meg men bruker ull undertøy, tynne strømpebukser gjør ingenting for meg. 

Anonymkode: 6e14e...773

• Liker 1
Skrevet

Hva er tynnstrømpebukse?

jeg bruker vanlig strømpebukse under olabukser om vinteren

• Liker 1
Skrevet
Olive_North skrev (8 minutter siden):

Hva er tynnstrømpebukse?

jeg bruker vanlig strømpebukse under olabukser om vinteren

Vanlig 20, 30 eller 40 denier

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vanlig 20, 30 eller 40 denier

40 denier ville jeg også kalt tynnstrømpebukse 

Skrevet

Hva i all verden skulle vitsen med tynnstrømpebukse under jeans være 😀?

Anonymkode: 1f421...cc4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg bruker enten ullundertøy under buksene, men hvis jeg går med jeans så blir det en ute bukse utenpå som jeg tar av når jeg kommer inn på jobb.

• Liker 1
Skrevet

Syns det er ekkelt å bruke strømpebukse under bukse.. føler det blir så tett så nei. Eneste gangene jeg bruker det er under skibukse på skitur men da en tynn ullongs.

Skrevet

Bruker ikke noe mer enn truse under jeans. Men bruker mye ullstillongs under turklær og arbeidsklær. 

Skrevet

Nei. Jeg bruker ish 15 min til og fra jobb, og går da såpass fort at jeg produserer varme selv, om det er - 20 går det fortsatt greit. Har lang boblekåpe da som går til under knærne. Skal jeg være lenge ute kler jeg meg selvfølgelig for det, men ikke for hverdagslige sysler som 20 min ute. 

Anonymkode: b751e...e57

Skrevet

Jeg bruker stort sett alltid tynne strømpebukser under bukser om vinteren. Kanskje ikke så ofte jeans, men bruker ofte pene bukser på jobb. Varmer akkurat passe synes jeg. Bruker også stay-ups under av og til, men mest strømpebukser. 

Anonymkode: 5d9e6...2dd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg bruker stort sett alltid tynne strømpebukser under bukser om vinteren. Kanskje ikke så ofte jeans, men bruker ofte pene bukser på jobb. Varmer akkurat passe synes jeg. Bruker også stay-ups under av og til, men mest strømpebukser. 

Anonymkode: 5d9e6...2dd

Samme her. Kan ikke la være å legge merke til mange av damene hos tv2 i nyhetene. De "flasher" nesten alltid bleike legger selv vinterstid, skulle tro de hadde forbud mot nylonstrømper der. Ikke så veldig elegant å se på denne årstiden synes jeg. 

Skrevet (endret)

Aldri noen sinne går jeg med strømpebukse under bukse. Om jeg skal vere ute kan jeg godt ha på ullstillongs, men da under turbukse. Om dongeribukse er antrekket og jeg skal gå til dit jeg skal vil jeg mye heller dra en overtrekksbukse over enn å styre med å få av strømpebukse når jeg kommer frem.

Endret av ♥
Skrevet

Kan fint bruke ullstrømpebukse, ullbokser, eller ullstilongs under jeans om vinteren, men tynnstrømpebukse er jo helt meningsløst å bruke?!

Anonymkode: 0eaa7...aef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...