AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Jeg har en smal trapp opp til andre etasje, og over trappen er det noen meter med vegg som burde vært gjort noe med. Men hvordan skal jeg rekke opp og komme til overalt? Stige lar seg ikke gjøre, med mindre den skal stå i trappa, og det høres ikke spesielt trygt ut. Forlengerskaft til maling er erfaringsmessig vanskelig å bruke når man skal male tett inntil lister og tak uten at det blir søl. Og egentlig vil jeg helst ha tapet eller panel! Anonymkode: d1cfe...e70
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Trappestige? Anonymkode: 6f0be...ee4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Stillas? Anonymkode: 01267...b82 Inne? Monteres i trappa, da? Det er ikke plass til å montere noe stillas rundt. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trappestige? Anonymkode: 6f0be...ee4 Aldri hørt om. Er det en egen stige til trapp? Anonymkode: d1cfe...e70
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 Jeg ville leid en maler til jobben. Å gjøre det selv høres både vanskelig og risikabelt ut. Anonymkode: faefc...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Skrevet 4. november 2023 du bygger opp et eller to trinn med planker etc. slik at det blir plant. Anonymkode: f74dd...5d9 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #7 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): du bygger opp et eller to trinn med planker etc. slik at det blir plant. Anonymkode: f74dd...5d9 Du mener at jeg skal legge planker i trappa? Trappa er jo plan fra før, selvsagt, så hvordan skal disse plankene hjelpe? Anonymkode: d1cfe...e70
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #8 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville leid en maler til jobben. Å gjøre det selv høres både vanskelig og risikabelt ut. Anonymkode: faefc...1d3 Ja, det kan godt hende du har rett. Trappa har heller ikke rekkverk, men halve trappa er innelukket i andre etasje. Anonymkode: d1cfe...e70
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #9 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du mener at jeg skal legge planker i trappa? Trappa er jo plan fra før, selvsagt, så hvordan skal disse plankene hjelpe? Anonymkode: d1cfe...e70 Man legger planker på det laveste trinnet så stigen kan stå rett mellom to trinn Anonymkode: 63a03...718 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #10 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Inne? Monteres i trappa, da? Det er ikke plass til å montere noe stillas rundt. Aldri hørt om. Er det en egen stige til trapp? Anonymkode: d1cfe...e70 Det finnes en egen type stige for bruk i trapp ja. Er en del av de til utleie på finn også Anonymkode: 6f0be...ee4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå