AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Jeg har en Maine Coon som hater snø, regn og kulde. Hun nekter å gå ut før i april eller noe Bare små lufteturer på balkongen, men nekter å gå lenger enn det. Er det vanlig at katter er sånn? Den andre katten kan være ute i flere timer uavhengig av været. Anonymkode: 21631...657
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Jeg har 2 katter og ho katta nekter å gå ut, så fort det blir tendenser til frost på bakken. Vil tro det er flere av dem 😅 Anonymkode: 86da5...994
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Vår Raggdoll går heller ikke ut no fra høst og frem til våren igjen. Bare snuser litt i døråpningen 😊 Liker seg best foran peisen Anonymkode: 15cd3...145
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 Vil si det er typisk Maine Coon, min er akkurat det samme. Han misliker vinteren 😅 Anonymkode: ae312...22b
enkefru Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 Ja, ikke uvanlig i hvert fall. Min mor hadde en katt (vanlig norsk huskatt) som var inne så og si hele vinteren, men i sommerhalvåret, så hun henne nesten ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå