AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Jeg skal i møte med skolen vedr barnet mitt som blir mobbet. Jeg kjenner jeg er veldig følsom rundt dette nå, og jeg har lyst til å ha kontroll på mine egne følelser i møtet og er redd for at jeg skal begynne å gråte i møte med skolen (og det vil jeg ikke). Noen tips og råd, noen som har vært i samme situasjon? Anonymkode: 5a8c5...49a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 La den av dere foreldre med minst følelser stå for pratingen så ikke det følelsesmessige tar over. Anonymkode: c19d8...a89
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): La den av dere foreldre med minst følelser stå for pratingen så ikke det følelsesmessige tar over. Anonymkode: c19d8...a89 Godt tips. Jeg tror prating fra vår side skal gå greit, er mer det skolen sier og hvis de forteller om situasjoner/hendelser vi ikke vet om ol som vil lage følelser. Anonymkode: 5a8c5...49a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det viktig at du ikke gråter? Hva er det verste som kan skje? Anonymkode: 2ae5e...64a Jeg har ikke lyst til det, og mine følelser skal ikke ta fokuset. Anonymkode: 5a8c5...49a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke lyst til det, og mine følelser skal ikke ta fokuset. Anonymkode: 5a8c5...49a Om du gråter vil du ikke «ta fokuset». Lærerne trenger å se slike reaksjoner for å forstå at de må jobbe enda mer for å få slutt på mobbingen. Anonymkode: 927d6...7dc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå