Gå til innhold

Han jeg holder på med fortalte meg hans største hemmelighet som er dette : 😳 Skal jeg fjerne han nå?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sa han må si meg noe, så sa jeg ok hva er det ? Også sier han "men alle jenter jeg forteller det til bare forlater meg, etter de får vite det" jeg sa "neida bare si det, dt går bra" . Han forteller meg da at han bruker bleier fordi han føler seg trygg og komfortabel med dem, og at han vil jeg skal gjøre det med han, jeg bare spiller med å sier ja for å se hva annet han kommer med, så sier han at han vil se meg gå i de i offentlig og facetime han mens jeg tisser i dem i offentligheten. Fyf for en ekkling tenker jeg bare, han sier han driter i bleiene også, skjønner ikke hvorfor en kar som kunne fått til noe bra med livet holder på med dette galskapet, overragerer jeg som vil blokke han helt fra livet mitt erter dette? 

Anonymkode: 9cd93...f65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer vanlig enn du tror☺️

Kjenner faktisk flere🙂 Og jeg tenker at det skader ingen…🤷‍♀️ Og de involverte er samtykkende voksne .

Så det du må tenke på er om du vil eller ikke.. Og vil du ikke prøve, så vil du ikke!

Anonymkode: 03cb0...c32

• Liker 1
Skrevet

Yaiks, nei du overreagerer ikke, det er noe av det mest nasty og avtennende jeg har hørt. 

Anonymkode: 9e7bc...8e5

• Liker 2
Skrevet

Det høres ut som en veldig uventet og merkelig situasjon. Hvis du føler deg ukomfortabel med det han har foreslått, er det viktig å sette dine egne grenser og gjøre det som føles riktig for deg. Hvis du ikke ønsker å fortsette å snakke med ham eller ha kontakt med ham, så er det helt greit å blokkere ham. Du har rett til å prioritere din egen komfort og velvære.

Anonymkode: 729c8...326

• Liker 4
Skrevet

Helt greit at vi er forskjellig, faktisk helt herlig at vi er så ulike og det mangfold det skaper. Derimot er det alltid ytterkanter og han her er nok en av de som er på grensen, eller skal jeg si han lever ytterst på kanten. Du skal ikke dykke dypt inn i det psykiske for å finne mulige forklaringer. 
Her hadde jeg styrt unna omgående og latt vedkommende finne likesinnet han kan leke med. Han går jo faktisk så langt som å si selv at han blir dumpet av alle han forteller dette til. Så om dette er noe du hadde gått inn på så kan du ta deg fa.. på at dette er noe han har et større behov for å gjøre ofte. Jeg ville ikke gått inn på noe slik, eller sagt på en bedre måte. Jeg ville aldri gått inn, eh nei, jeg ville ALDRI gått inn i et forhold med en sånn type. 

Anonymkode: 06c40...975

• Liker 1
Skrevet

Yikes.

Anonymkode: b7204...097

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Øsj, hadde aldri gått videre med han. Forsåvidt bra han fortalte det før det ble veldig seriøst mellom dere 😳

Anonymkode: 5732c...0b6

• Liker 2
Skrevet

Du høres veldig umoden og uten empatiske evner. 

Anonymkode: 47d0f...a47

• Liker 1
Skrevet

Han er syk!

Anonymkode: ed30e...21b

• Nyttig 1
Skrevet

Jeje,

snart ønsker han at du skal bytte bæsje-bleier på ham.

Vært borti to slike kvinner 😅 Som vil lukte på, studere og smake på voksne bæsjebleier.

Anonymkode: ca70d...98f

Skrevet

Det er ikke så uvanlig som man kanskje tror.

Jeg har forståelse for at mange synes det er ekkelt. Du kan jo si nei til å være med på det. Det er ditt valg. Om han ønsker å leve sånn så kan dere komme til en enighet der det ikke involverer deg.

Anonymkode: 55244...252

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke problemet, men skjønner at det er for mye for mangen. Han burde heller funnet folk på f.eks fetlife eller ABDL Skandinavia. 

Jeg ser ikke hva han får ut av å dele dette. Spesielt det med med bæsj liker ganske få I miljøet liksom.  

Jeg er kvinne og DL men har ikke praktisert siden 2017. 

Anonymkode: dfdb3...996

• Liker 1
Skrevet

Om dette er helt uaktuelt for deg, så ville jeg dumpet, men.... Jeg ville sagt ifra på en hyggelig måte og forklart at han må finne likesinnede. Det er nok en grunn til at alle dumper han etter dette.. Jeg ville gitt en forklaring hvertfall. Syns synd på han! 

Anonymkode: e1c78...1e1

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde sikkert svart noe sånt som 'bleier er ikke noe for meg, så det får du kose deg med på egenhånd', men det hadde absolutt ikke vært noen dealbreaker. Hva folk koser seg med når de er alene, som ikke går utover andre, legger jeg meg ikke borti.

Anonymkode: 99973...972

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...