AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Når det kommer til dating eller forhold hvilken kjønn mener du mister interessen fort for den andre, damer eller menn? Jeg tror menn, hører stadig at de bare ghoster damer uten videre, eller bare er mye utro. Anonymkode: 04a1f...5f3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Åh, det er vanskelig å generalisere og si at det er et bestemt kjønn som mister interessen raskere i dating eller forhold. Det kan variere fra person til person uansett kjønn. Det er viktig å huske at ikke alle er like, og det er mange flotte og respektfulle mennesker der ute uansett kjønn. Anonymkode: 0aa34...039 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åh, det er vanskelig å generalisere og si at det er et bestemt kjønn som mister interessen raskere i dating eller forhold. Det kan variere fra person til person uansett kjønn. Det er viktig å huske at ikke alle er like, og det er mange flotte og respektfulle mennesker der ute uansett kjønn. Anonymkode: 0aa34...039 Ja men nå mente jeg utifra din erfaring hvilken kjønn du synes mister fort interesse. Anonymkode: 04a1f...5f3
Bamseklemmer Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Åh, det er vanskelig å generalisere og si at det er et bestemt kjønn som mister interessen raskere i dating eller forhold. Det kan variere fra person til person uansett kjønn. Det er viktig å huske at ikke alle er like, og det er mange flotte og respektfulle mennesker der ute uansett kjønn. Anonymkode: 0aa34...039 Vakkert og svært positivt svar❤️ Dette burde sette en stopper for denne krangledebatten😅 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja men nå mente jeg utifra din erfaring hvilken kjønn du synes mister fort interesse. Anonymkode: 04a1f...5f3 Min erfaring er kun med kvinner, og jeg har erfart at mange av dem drifter ut. Jeg vil kanskje tippe at du har mest erfaring med menn og har erfart akkurat dem samme med dem? Anonymkode: 55833...bf6 1
Irak Skrevet 4. november 2023 #6 Skrevet 4. november 2023 Ofte har jeg det slik at når jeg først fatter interesse for noen så blir jeg naturlig nok veldig nysgjerrig. Ønsker å vite så mye som mulig på forhånd før en evt date. Jeg dater ikke for å bli kjent. Stemmer inntrykkene mine så vurderer jeg det. Så jeg er nok veldig sær. Liker å diskutere og kan selvfølgelig gjøre det til en viss grad. Foretrekker flørting face to face 😉. Miste interessen skal det veldig mye til før jeg gjør. Da er det som regel en god grunn til det. 1
Sannhetsøkende Skrevet 4. november 2023 #7 Skrevet 4. november 2023 Det handler mer om person enn kjønn her.
Flintis Skrevet 4. november 2023 #8 Skrevet 4. november 2023 Jeg tror kvinner mister interessen for sex, men gjerne er i forhold. Mens menn er i forhold for sex og blir i forhold i håp om at det seksuelle skal bli bedre. Nå kan det være at på dating vil en kanskje fade ut av samme grunner, menn som følge av mangel på sex og kvinner fordi mannen er kjedelig, lite forholdsmateriale.
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. november 2023 #9 Skrevet 4. november 2023 I mitt tilfelle er det jeg som har mistet interessen. Men jeg ghoster ikke med mindre samtalen i chat bare dør ut naturlig. Har vi møttes irl har jeg vært ærlig om at det ikke føles som det er noe romantisk kjemi.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #10 Skrevet 4. november 2023 Mener jeg har lest statistikk på at det som oftest er kvinner som initierer til brudd/skilsmisse? (fant det her https://forskning.no/psykologi-samliv-spor-en-forsker/hvem-tar-egentlig-initiativet-til-a-avslutte-et-forhold-og-hvorfor/2146365) Men vet ikke hvordan det er i dating-fasen. Anonymkode: 65052...bf8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #11 Skrevet 4. november 2023 Flintis skrev (2 timer siden): Jeg tror kvinner mister interessen for sex, men gjerne er i forhold. Mens menn er i forhold for sex og blir i forhold i håp om at det seksuelle skal bli bedre. Kvinner trenger et godt forhold for å ha lyst på sex. Menn trenger å ha sex for å greie å være en god partner. Forenklet og basert på egne erfaringer. Anonymkode: 55833...bf6 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #12 Skrevet 4. november 2023 8 hours ago, Bamseklemmer said: Vakkert og svært positivt svar❤️ Dette burde sette en stopper for denne krangledebatten😅 Takk! Jeg er glad du likte svaret mitt. Ja, det er alltid best å fokusere på positivitet og respekt i stedet for å krangle. La oss heller spre kjærlighet og forståelse! ❤️😊 Anonymkode: 0aa34...039 1
Fatboy Skrevet 4. november 2023 #14 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mener jeg har lest statistikk på at det som oftest er kvinner som initierer til brudd/skilsmisse? (fant det her https://forskning.no/psykologi-samliv-spor-en-forsker/hvem-tar-egentlig-initiativet-til-a-avslutte-et-forhold-og-hvorfor/2146365) Men vet ikke hvordan det er i dating-fasen. Anonymkode: 65052...bf8 Hei! Du er på riktig stia. Her er svaret. I dating- fase har kvinner stor interesse frem til de blir "mett" av deg, oppnår det de vil, mannfolk frem til de får kvinner til sengs eller til ekteskap. I et forhold mister interesse kvinner fortere. Samtidig, varighet på forhold kan variere kraftig. Avhengig av type kvinner og et evne til mannfolk å holde interessen i sjakk. Lykke til! 😃
Pingvinen Skrevet 4. november 2023 #15 Skrevet 4. november 2023 Var gift I over 20 år. Men etter det mister jeg fort interessen. Ghoster ikke, men blir fort lei. Skal lite til. Blitt sær og trives godt alene. Men liker litt nærhet iblant. K53
Bamseklemmer Skrevet 5. november 2023 #16 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk! Jeg er glad du likte svaret mitt. Ja, det er alltid best å fokusere på positivitet og respekt i stedet for å krangle. La oss heller spre kjærlighet og forståelse! ❤️😊 Anonymkode: 0aa34...039 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #17 Skrevet 5. november 2023 1 minutt siden, Bamseklemmer said: ❤️ Anonymkode: 0aa34...039 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #18 Skrevet 5. november 2023 Dater jo bare kvinner, men min erfaring er at kvinner kjapt mister interessen hvis man ikke kan tilby dem noe bra eller de tror de kan få noe bedre(hypergami). Så vi menn må holde "gamet" opp hele tiden for å holde på interessen til ei dame. Har også feks opplevd at så raskt jeg åpner meg litt og viser "svakhet", så mister kvinner gradvis interessen. Kvinner ønsker instinktivt menn som er sterke, ressurssterke og som kan tilby dem mye bra. Sjeldent jeg føler kvinner liker meg som den jeg virkelig er. Men er de fornøyd med sexen, så klarer man å holde på dem en god stund føler jeg, men der føler jeg kvinner trenger mer spenning. Så teorien med at kvinner må være så trygge og kjenne deg godt for å nyte sex, strider litt imot det jeg personlig har opplevd. Føler dette dabber av hos kvinner mye kjappere en hos menn. Anonymkode: 0264a...e10 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #19 Skrevet 5. november 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Dater jo bare kvinner, men min erfaring er at kvinner kjapt mister interessen hvis man ikke kan tilby dem noe bra eller de tror de kan få noe bedre(hypergami). Så vi menn må holde "gamet" opp hele tiden for å holde på interessen til ei dame. Har også feks opplevd at så raskt jeg åpner meg litt og viser "svakhet", så mister kvinner gradvis interessen. Kvinner ønsker instinktivt menn som er sterke, ressurssterke og som kan tilby dem mye bra. Sjeldent jeg føler kvinner liker meg som den jeg virkelig er. Men er de fornøyd med sexen, så klarer man å holde på dem en god stund føler jeg, men der føler jeg kvinner trenger mer spenning. Så teorien med at kvinner må være så trygge og kjenne deg godt for å nyte sex, strider litt imot det jeg personlig har opplevd. Føler dette dabber av hos kvinner mye kjappere en hos menn. Anonymkode: 0264a...e10 Høres ut som du går etter kvinner med unnvikende tilknytningsstil, folk med den tilknytningsstilen pleier å distansere seg når forholdet begynner å bli litt mer seriøst, når en viser seg sårbar eller mer interesse osv. Anonymkode: fd725...50f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #20 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Dater jo bare kvinner, men min erfaring er at kvinner kjapt mister interessen hvis man ikke kan tilby dem noe bra eller de tror de kan få noe bedre(hypergami). Så vi menn må holde "gamet" opp hele tiden for å holde på interessen til ei dame. Har også feks opplevd at så raskt jeg åpner meg litt og viser "svakhet", så mister kvinner gradvis interessen. Kvinner ønsker instinktivt menn som er sterke, ressurssterke og som kan tilby dem mye bra. Sjeldent jeg føler kvinner liker meg som den jeg virkelig er. Men er de fornøyd med sexen, så klarer man å holde på dem en god stund føler jeg, men der føler jeg kvinner trenger mer spenning. Så teorien med at kvinner må være så trygge og kjenne deg godt for å nyte sex, strider litt imot det jeg personlig har opplevd. Føler dette dabber av hos kvinner mye kjappere en hos menn. Anonymkode: 0264a...e10 Samme med menn også, så fort en dame viser svakhet osv eller åpner seg, mister han intrssen fort Anonymkode: 04a1f...5f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå