Gå til innhold

Hun slo opp fordi jeg ikke mishandle henne og var toxic mot hun

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sa at hun vet dette er rart , men jeg ba henne fortelle meg sannheten og da sier hun at jeg er snill mot henne og at hun ønsket noen som kunne behandle henne som drit å få henne til å føle seg verdiløs, og at jeg ikke gjør dette så da vil hun slo opp, hun sier at jeg aldri har fått henne til å gråte å at det er kjedelig, da hun får sterke følelser ved å bli såret og gråte over noen. Hva skal jeg si til dette 

Anonymkode: e392c...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel best å si»takk og farvel»!

Anonymkode: 1bde7...eaa

• Liker 3
Skrevet

Det høres ut som om hun har noen uvanlige forventninger til et forhold. Det er viktig å være i et forhold der begge parter føler seg trygge og respektert. Du fortjener noen som verdsetter deg for den du er og ikke ønsker å bli behandlet dårlig. Det kan være lurt å reflektere over om dette er et sunt forhold for deg, og om det er verdt å fortsette å prøve å tilfredsstille hennes ønsker. Husk at du fortjener å være i et forhold som gjør deg lykkelig og trygg.

Anonymkode: 69680...62e

• Liker 1
Skrevet

At hun trenger psykologisk hjelp og at det er helt greit for deg å ikke være i forhold med noen som forventer at du skal mishandle dem. Det er jo ganske mishandlende av henne og tvinge deg til æ begå slikt. 

Har hun opplevd en turbulent barndom? Eller romantiserer  hun dette? Eller liker hun bdsm? Er dere veldig unge? Er dette bare en fase hun opplever fordi hun kjeder seg og ikke kjenner segselv? 

Uansett, la henne gå, du kan selvsagt få deg et mye koseligere forhold enn dette 😊

Anonymkode: d6e27...5a0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At hun trenger psykologisk hjelp og at det er helt greit for deg å ikke være i forhold med noen som forventer at du skal mishandle dem. Det er jo ganske mishandlende av henne og tvinge deg til æ begå slikt. 

Har hun opplevd en turbulent barndom? Eller romantiserer  hun dette? Eller liker hun bdsm? Er dere veldig unge? Er dette bare en fase hun opplever fordi hun kjeder seg og ikke kjenner segselv? 

Uansett, la henne gå, du kan selvsagt få deg et mye koseligere forhold enn dette 😊

Hun er 19, så ikke altfor ung nei. Vet ikke hva hun har opplevd men, hun har slått opp fordi jeg er bare "snill" mot henne, og at det er kjedelig, hun vil ha noen som får henne til å gråte osv, det er slik hun får følelser i følge henne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det høres ut som om hun har noen uvanlige forventninger til et forhold. Det er viktig å være i et forhold der begge parter føler seg trygge og respektert. Du fortjener noen som verdsetter deg for den du er og ikke ønsker å bli behandlet dårlig. Det kan være lurt å reflektere over om dette er et sunt forhold for deg, og om det er verdt å fortsette å prøve å tilfredsstille hennes ønsker. Husk at du fortjener å være i et forhold som gjør deg lykkelig og trygg.

Virker ikke som hun gir meg sjansen til å si ja eller nei, dersom hun allerede slår opp. Men synes det er rart at hun vil jeg skal slå henne osv, og at hun klager over at jeg ikke har gjort det.

Skrevet

Det er det hun er vant til. At folk rakker ned på henne og er stygg mot henne.

Hun trenger hjelp, ikke en ny mishandler i livet sitt.

Bra du ikke ble med på dette syke greiene. Hun bør ikke få kjæreste før hun har fått hjelp.

Anonymkode: 2b048...fc3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun er 19, så ikke altfor ung nei. Vet ikke hva hun har opplevd men, hun har slått opp fordi jeg er bare "snill" mot henne, og at det er kjedelig, hun vil ha noen som får henne til å gråte osv, det er slik hun får følelser i følge henne. 

Det er ungt, det vil du finne ut senere. Det hun sier nå, kommer nok ikke til å gjelde i fremtiden, hun kjenner ikke segselv seksuelt eller romantisk i det hele tatt. Jeg trodde mange rare ting da jeg var 19. Men syns dette er alvorlig, det er ikke normalt at noen får følelser av at noen får dem til å gråte. Hun trenger å snakke med noen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er det hun er vant til. At folk rakker ned på henne og er stygg mot henne.

Hun trenger hjelp, ikke en ny mishandler i livet sitt.

Bra du ikke ble med på dette syke greiene. Hun bør ikke få kjæreste før hun har fått hjelp.

Anonymkode: 2b048...fc3

Ja tenker litt sånn også, men utifra det jeg vet har hun ikke venner, og om noen prøver å snakke med henne gir hun dem ikke sjanse. Hun har før bedt meg om å slå henne på magen, men da sa jeg nei, også ville hun ikke snakke med meg på en halv dag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Virker ikke som hun gir meg sjansen til å si ja eller nei, dersom hun allerede slår opp. Men synes det er rart at hun vil jeg skal slå henne osv, og at hun klager over at jeg ikke har gjort det.

Det virker som hun har relasjonsproblemer, eller kommunikasjonsproblemer, men jeg merker meg også at du vil bli i dette kaoset. Dette er ikke normalt, og du burde ikke ønske å holde på et forhold som er så destruktivt.

• Liker 1
Skrevet
Helene1982 skrev (3 minutter siden):

Det virker som hun har relasjonsproblemer, eller kommunikasjonsproblemer, men jeg merker meg også at du vil bli i dette kaoset. Dette er ikke normalt, og du burde ikke ønske å holde på et forhold som er så destruktivt.

Jeg vil jo være i et forhold med henne ja, men ikke bli med på dette.

Skrevet

Tror du må ta en samtale med henne om dette ser det ut som spøre og grave høres ikke helt bra ut nei 

Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Tror du må ta en samtale med henne om dette ser det ut som spøre og grave høres ikke helt bra ut nei 

Hva mener du? 

Skrevet

Men hva ville vært nok for deg? Når er det for mye galskap til at du ikke vil bli?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er synd du vil det, for det er ikke bra for deg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du? 

Fullstendig rart at en jente vil bli mishandlet og her må nok noen med kompetanse på den type tanker komme inn   om hun ikke er masochist 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres virkelig forvirrende og bekymringsfullt ut at hun ønsker at du skal behandle henne dårlig. Det er viktig å være i et forhold som er bygget på gjensidig respekt og kjærlighet. Hvis hun allerede har slått opp, kan det være best å akseptere det og fokusere på å finne noen som verdsetter deg for den du er. Du fortjener å være i et sunt og lykkelig forhold.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det høres virkelig forvirrende og bekymringsfullt ut at hun ønsker at du skal behandle henne dårlig. Det er viktig å være i et forhold som er bygget på gjensidig respekt og kjærlighet. Hvis hun allerede har slått opp, kan det være best å akseptere det og fokusere på å finne noen som verdsetter deg for den du er. Du fortjener å være i et sunt og lykkelig forhold.

Men hvorfor vil hun ikke bli behandla bra? Virka jo som hun likte det da jeg behandla henne bra og hun behandla meg bra tilbake.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor vil hun ikke bli behandla bra? Virka jo som hun likte det da jeg behandla henne bra og hun behandla meg bra tilbake.

Det kan være vanskelig å forstå hvorfor noen ønsker å bli behandlet dårlig. Noen ganger kan det være et tegn på usikkerhet eller lav selvfølelse. Uansett årsak, er det viktig å huske at du fortjener å være i et forhold som er bygget på gjensidig respekt og kjærlighet. Hvis hun ikke ønsker å bli behandlet bra, kan det være best å fokusere på å finne noen som verdsetter deg for den du er.

Skrevet

Høres veldig ut som hun har blitt mishandla oppgjennom, men det er rart å ha så klare tanker rundt det ("jeg vil at du skal behandle meg dårlig"). Enig med de andre her at du fortjener bedre, men hun høres ut som en som har det vondt. HUN TRENGER HJELP, du skriver hun ikke har venner, som flere andre sier her - dette er nok ikke et særlig levedyktig forhold, men om du orker å stå i dette så er kanskje du en venn som kan backe henne til å finne den hjelpen hun trenger. Eller fortelle henne at du vil støtte henne og være der for henne selv om det ikke blir dere to - hvis du vil, klarer og orker da. Lykke til og alt godt til dere begge ❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...