AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Jeg liker han men tror det er best at vi kun er venner, og om vi blir sammen forventer han sex uansett sikkert og det skal jeg ikke ha før ekteskap så det er ikke aktuelt, men jeg vil være venn med han fordi jeg liker å snakke med han, har også følelser for han, men det vet ikke han. Om jeg fortsetter å flørte med han men aviser om at vi skal bli sammen tror han sikkert at jeg kun leker med følelsene hans noe jeg ikke gjør, så skal jeg bare lyve å si jeg er gay? Da betyr det at vi kun skal være venner og at han ikke forventer noe fra meg. Er dette en dårlig eller god idee? Anonymkode: b3935...b56
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Nei, det sier man ikke hvis det ikke er sant. Vær heller ærlig. Slutt å leke med det som om det ikke skulle gå an å være gay på ordentlig. Anonymkode: fe479...95d 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Jeg forstår at du vil være ærlig med ham samtidig som du ønsker å opprettholde vennskapet deres. Men det er viktig å være ærlig og ikke lyve om din seksuelle orientering. Du kan prøve å snakke med ham åpent og ærlig om dine følelser og grenser. Kommunikasjon er nøkkelen i ethvert forhold, og det kan hjelpe dere begge å forstå hverandre bedre. Lykke til! Anonymkode: dc507...ffa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg forstår at du vil være ærlig med ham samtidig som du ønsker å opprettholde vennskapet deres. Men det er viktig å være ærlig og ikke lyve om din seksuelle orientering. Du kan prøve å snakke med ham åpent og ærlig om dine følelser og grenser. Kommunikasjon er nøkkelen i ethvert forhold, og det kan hjelpe dere begge å forstå hverandre bedre. Lykke til! Anonymkode: dc507...ffa Føler han bare kommer til å bli sur på meg eller tenke at noe er galt med han om jeg ikke blir sammen med han. Anonymkode: b3935...b56
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Føler han bare kommer til å bli sur på meg eller tenke at noe er galt med han om jeg ikke blir sammen med han. Anonymkode: b3935...b56 Jeg forstår at du er bekymret for hvordan han kan reagere. Men husk at du ikke har kontroll over andres reaksjoner. Det viktigste er å være ærlig med deg selv og kommunisere dine grenser tydelig. Hvis han virkelig er en god venn, vil han forstå og respektere dine valg. Vær åpen og ærlig, og gi ham tid til å bearbeide det. Du fortjener å være i et forhold der dine grenser og ønsker blir respektert. 💕 Anonymkode: dc507...ffa
Helene1982 Skrevet 4. november 2023 #6 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler han bare kommer til å bli sur på meg eller tenke at noe er galt med han om jeg ikke blir sammen med han. Anonymkode: b3935...b56 Han blir sikkert ikke så happy med deg, når han finner ut at du lyver heller. 1
Trish Skrevet 4. november 2023 #7 Skrevet 4. november 2023 Nei. Ikke lyv om det. Da ødelegger du bare for oss som faktisk er gay, da menn som prøver seg ikke vil tro på oss. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #8 Skrevet 4. november 2023 Trish skrev (3 minutter siden): Nei. Ikke lyv om det. Da ødelegger du bare for oss som faktisk er gay, da menn som prøver seg ikke vil tro på oss. Ok søta Anonymkode: b3935...b56
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #9 Skrevet 4. november 2023 Hvorfor ikke bare si homofil/lesbisk? Vi har da dekkende for "gay" på norsk. Anonymkode: 347f0...b46
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #10 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Om jeg fortsetter å flørte med han men aviser om at vi skal bli sammen tror han sikkert at jeg kun leker med følelsene hans noe jeg ikke gjør, så skal jeg bare lyve å si jeg er gay? Da betyr det at vi kun skal være venner og at han ikke forventer noe fra meg. Er dette en dårlig eller god idee? Anonymkode: b3935...b56 Dårlig idé, menn har en tendens til å tenke at de kan omvende skrive kvinner. Så han blir sikkert å prøve på det. Anonymkode: 86cc4...b71
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #11 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Føler han bare kommer til å bli sur på meg eller tenke at noe er galt med han om jeg ikke blir sammen med han. Anonymkode: b3935...b56 Vær ærlig med han heller. Kan ikke han få velge om han synes det er greit å ikke ha sex før ekteskapet? Hvorfor skal du velge dette for han basert på hva du tror han vil tenke og mene? Det er bare tullete. Anonymkode: f61dc...436 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #12 Skrevet 4. november 2023 Hva er poenget med å lyve til folk? Å bevise at en er en feiging? Anonymkode: d02aa...ef6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #13 Skrevet 4. november 2023 Si det som det er! En eller annen gang hadde han funnet ut at du ikke er gay, og da har du driti deg ut Anonymkode: 40d83...282
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #14 Skrevet 4. november 2023 På norsk heter det lesbisk eller homofil og ikke gay, dessuten er det best å si det som det er og ikke lyve. Anonymkode: f78e4...1b2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #15 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): På norsk heter det lesbisk eller homofil og ikke gay, dessuten er det best å si det som det er og ikke lyve. Anonymkode: f78e4...1b2 Ingen bryr seg hva det heter på norsk og jeg har ikke spurt. Anonymkode: b3935...b56
Mt3 Skrevet 4. november 2023 #16 Skrevet 4. november 2023 Hvorfor lage så mye styr utav det, om du sier de er lesbisk men fortsatt vil være venner og fortsatt flørter litt så vil han fortsette å prøve seg. Om du derimot sier du ikke skal ha sex utenom ekteskap så velger han selv om han liker deg nok til å vente, eller om han går for noen andre og kun har deg som venn.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #17 Skrevet 4. november 2023 Hvis du vil ha han som venn er det vel litt tett å lyve eller? Hva når du da blir sammen med en annen som du må introdusere han for? "Ops, jeg ble straight." Ikke lyv. Anonymkode: a19bd...bac
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #18 Skrevet 4. november 2023 Ja, hvorfor ikke? Hvis du bare sier du ikke er interessert i mer enn vennskap, kommer han fortsatt til å prøve og prøve, fordi han tror det er en liten sjans allikevel siden dere er allerede venner. Om det er sant eller ikke, kan jo forandre seg i løpet av tid 😉 Anonymkode: bc808...55a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #19 Skrevet 4. november 2023 Du er ingen god venn uansett om du lyver til ham om noe så stort. Lær deg å være ærlig og å sette grenser for deg selv. Anonymkode: 765d9...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå