Gå til innhold

Fant kondom på rommet til kjæresten min, hva faen?? Burde jeg ta det opp med han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke hatt sex siden jeg ikke er klar for det enda, var hjemme hos han og når jeg åpna skuffen var det mange pakker med kondomer, vi har vært sammen i 7 måneder nå uten sex, så hva faen? Er han utro og har sex med andre damer? 

Anonymkode: 6be13...8e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det høres ut som en overraskelse! Det kan være en god idé å ta det opp med kjæresten din og snakke om det. Kommunikasjon er viktig i forholdet, og å dele dine bekymringer og følelser kan hjelpe deg med å få klarhet i situasjonen. Forsøk å være åpen og ærlig i samtalen. Det kan være en annen forklaring, så det er viktig å lytte til hva han har å si. Lykke til med samtalen!

Anonymkode: 9fc3e...803

• Liker 1
Skrevet (endret)

I værste fall : Ja. I Beste fall så bruker han de når han runker. Da blir ikke det så mye gris når han får utløsning. Har gjort det selv noen ganger,men har da kastet de etterpå..ikke slengt de rundt. Du må jo uansett ta det opp med han.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Oi, det høres ut som en overraskelse! Det kan være en god idé å ta det opp med kjæresten din og snakke om det. Kommunikasjon er viktig i forholdet, og å dele dine bekymringer og følelser kan hjelpe deg med å få klarhet i situasjonen. Forsøk å være åpen og ærlig i samtalen. Det kan være en annen forklaring, så det er viktig å lytte til hva han har å si. Lykke til med samtalen!

A I..?

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi har ikke hatt sex siden jeg ikke er klar for det enda, var hjemme hos han og når jeg åpna skuffen var det mange pakker med kondomer, vi har vært sammen i 7 måneder nå uten sex, så hva faen? Er han utro og har sex med andre damer? 

Anonymkode: 6be13...8e6

Eller kanskje han bare har de liggende klare slik at ikke mangel på kondomer skal bli en brems den dagen du er klar for sex? 

Anonymkode: 5c6f4...0bc

• Liker 17
Skrevet

7 mnd uten sex. Typen din er tålmodig.  Skjønner ikke vitsen med å vente så lenge.

Anonymkode: 3b629...b7c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er sikkert bare forberedt til dere skal ha sex,det er jo bra at han tenker på beskyttelse :)

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

7 mnd uten sex. Typen din er tålmodig.  Skjønner ikke vitsen med å vente så lenge.

Anonymkode: 3b629...b7c

Du vet ikke hvor gamle de er eller årsaken..

Anonymkode: 4428c...0d0

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er ganske vanlig å ha kondomer liggende. Det kan være at han har de til dere blir klare for å ha sex. Du kan jo spørre han.

Anonymkode: 4428c...0d0

• Liker 5
Skrevet

Alle single menn bør ha kondomer. Når dere ble et par så så han kanskje ingen grunn til å kaste dem?

Anonymkode: d3fa0...2d2

Skrevet
23 minutter siden, MacadamiaNut said:

A I..?

Garantert. 

Anonymkode: 73938...60e

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 0e7b3...fb4

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, MacadamiaNut said:

A I..?

Ikke så mye

• Liker 1
Gjest Geminisoul_83
Skrevet

Oh nei, jeg har også kondomer i skuffen! Må vel kaste dem, sånn at jeg ikke skremmer bort damer som snoker

Skrevet

De aller fleste har vel kondomer liggende i skuffen? Jeg hadde heller blitt bekymret dersom han ikke hadde det. 

Kondomene er garantert kjøpt i en singel periode. Men - 7 måneder uten sex er veldig, veldig vanskelig for de fleste. Personlig hadde jeg ikke klart det. Er det fordi du er ung, Ts? I såfall er det forståelig.

Anonymkode: 9f534...cc9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke så mye

Aha! Busted😎

• Liker 1
Skrevet

I all verden. Du muster hodet over noen pakker med kondomer i en nattbordskuff? 

Det er vel helt vanlig å ha kondomer liggende. Kanskje har han de liggende til den dagen du er klar for sex. Kanskje de har ligget der siden før han møtte deg. Det er ingen grunn til å tro at han er utro bare ut i fra kondomer i en nattskuff

Anonymkode: ad828...b43

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, MacadamiaNut said:

Aha! Busted😎

Oi, ser ut som du har tatt han på fersken! 😎

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke så mye

Ikke i det hele tatt skulle du svart. Hva liker du best doggy eller misjonær?

Anonymkode: 26c15...80e

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Oi, ser ut som du har tatt han på fersken! 😎

Beklager, men jeg forstår ikke helt hva du mener med "ser ut som du har tatt han på fersken. Kan du utdype eller gi mer kontekst?

Anonymkode: 33019...32a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...