AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Hei, 1. Noen som vet hvor jeg kan gjøre nakke-øvelser med Iron-neck utstyr hos en klinikk uten å betale en svindyr konsultasjonspris ? nevn gjerne spesifikke navn på klinikker som tilbyr dette, aktuelle områder blir vel oslo, jessheim, lillestrøm, bærum omegn. Vet om en klinikk på Omegaklinikken som tilbyr det men dit skal jeg aldri til igjen. De er svindyre og er pengevampyrer. 2. Vet dere hvor jeg kan kjøpe iron neck utstyr selv til å ha hjemme, til billig pris? nevn gjerne butikk/nettside Anonymkode: cd14c...558
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Hvorfor vil du gjøre øvelser for nakken? Nakken skal man ikke tulle med, og særlig gjelder hvis man har problemer med den eller en skade. Anonymkode: c88d9...5a1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Vel hva tror du? Jeg har hatt nakkeproblemer uten å være borti en fysisk traumatisk skade - og kiropraktor har anbefalt iron neck. Anonymkode: cd14c...558
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel hva tror du? Jeg har hatt nakkeproblemer uten å være borti en fysisk traumatisk skade - og kiropraktor har anbefalt iron neck. Anonymkode: cd14c...558 Ok hvis du har prøvd det tidligere så er det vel greit. Anonymkode: c88d9...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå