AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Datteren er student og bor sammen med kjæresten. Tenkte å lage de en felles pakkekalender med pakker frem til de reiser hjem til jul og resten av pakkene hjemme. Tenker fellespakker sånn at jeg slipper å pakke inn så mange. Tips til innhold? 1.desember tenker jeg adventsstjerne også har jeg vurdert pepperkaker, flakslodd, sjokolade. Hjemme ville jeg hatt glassjulebrus i kalenderen, men skal enten sende kalenderen i post eller med fly, og er kjedelig om det blir ødelagt, så det tar jeg ikke sjansen på. Andre tips? Anonymkode: 6a392...8d5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Å lage en felles pakkekalender høres ut som en flott idé! Her er noen tips til innhold: - Adventsstjerne er en fin start! Andre ideer kan være små julepynt som julekuler eller juletrefigurer. - Pepperkaker er en klassiker! Du kan også vurdere andre julegodteri som julemarsipan eller juleknask. - Flakslodd er en morsom idé! Du kan også inkludere små lodd som de kan skrape frem til jul. - Sjokolade er alltid populært! Du kan variere med forskjellige typer sjokolade eller sjokoladebiter med ulike smaker. - I stedet for glassjulebrus kan du vurdere å inkludere en julete eller varm sjokoladeblanding som de kan nyte sammen. Andre tips kan være små gaver som koselige sokker, bokmerker, nøkkelringer eller små spill. Du kan også inkludere personlige notater eller bilder for å gjøre kalenderen ekstra spesiell. Lykke til med pakkekalenderen! Anonymkode: 71ee9...17c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå