Gå til innhold

Kjæresten min gir meg masse komplimenter daglig, burde jeg slå opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gir meg 3+ komplimenter daglig, er det normalt ? Og alt er om utseendet mitt 😞 føler han ikke ser meg for meg. Føles så overfladisk, aldri om min personlighet eller tingene jeg gjør for han. Skal jeg bare slå opp? Liker ikke overfladiske folk? Jeg personlig gir han mest komplimenter på personligheten og hvordan han får meg til å føle.

Anonymkode: fe9af...d9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han under 20 år? 
i tilfelle forstår han bare ikke hvordan det fungerer og må læres opp. 

Men uansett alder; hva med å lære han opp? 
si akkurat det du skriver her!! 

Anonymkode: 40224...d20

Skrevet

Om du syns det er så plagsomt, at det går langt utover dine verdier og du i tillegg ikke klarer å snakke med han om det, så får du bare slå opp da🤷‍♀️ Litt trist at du må ha bekreftelse fra KG riktignok, sånne valg bør du kunne ta på egen hånd.

Anonymkode: c2832...278

• Liker 1
Skrevet

Høh? Du får komplimenter for hvor fin han synes du er? Og du tenker å slå opp? Hva er bra nok da liksom? Elsker det når mannen min sier at jeg er deilig.

Anonymkode: 06605...25c

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han gir meg 3+ komplimenter daglig, er det normalt ? Og alt er om utseendet mitt 😞 føler han ikke ser meg for meg. Føles så overfladisk, aldri om min personlighet eller tingene jeg gjør for han. Skal jeg bare slå opp? Liker ikke overfladiske folk? Jeg personlig gir han mest komplimenter på personligheten og hvordan han får meg til å føle.

Han prøver for mye. Men dette bør gå bra. Enten så venner du deg til  det, eller så blir han slappere med komplimentene etter som tiden går. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du syns det er så plagsomt, at det går langt utover dine verdier og du i tillegg ikke klarer å snakke med han om det, så får du bare slå opp da🤷‍♀️ Litt trist at du må ha bekreftelse fra KG riktignok, sånne valg bør du kunne ta på egen hånd.

Anonymkode: c2832...278

Jeg vet, men jeg overtenker mye noen ganger så trenger at andre forteller meg at jeg ikke overragrer her inne, ellers vil jeg bare tenke at jeg bare overtenker altfor mye og at denne situasjonen egentlig ikke er så ille.

Skrevet

Er du ikke utseendet ditt? 

Anonymkode: 9e1e6...1c7

• Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Høh? Du får komplimenter for hvor fin han synes du er? Og du tenker å slå opp? Hva er bra nok da liksom? Elsker det når mannen min sier at jeg er deilig.

Meg igjen.. Etter min erfaring er menn mer fysiske. At han komplimenterer hvor fin han synes du er reflekterer jo nettopp dette, at du er fin. Når mannen min sier at jeg er fin, deilig eller nydelig så mener han jo hele meg. Ikke bare utseende.

Skrevet

Er du ikke utseendet ditt? 

Anonymkode: 9e1e6...1c7

Hva mener du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Meg igjen.. Etter min erfaring er menn mer fysiske. At han komplimenterer hvor fin han synes du er reflekterer jo nettopp dette, at du er fin. Når mannen min sier at jeg er fin, deilig eller nydelig så mener han jo hele meg. Ikke bare utseende.

Nei han her mener bare utseendet. Igår skrev jeg at jeg savnet han, fordi jeg var borte i 3 dager, og da skriver han "savner deg og, du er jo fin så" HVA FAEN!! ? Så han sier at grunnen til at han savner meg er fordi jeg er fin? Det er bare sykt.

• Liker 2
Skrevet

Deg om det, jeg føler meg som er stykke kjøtt om noen bruker sånne ekle beskrivelser som deilig, sexy etc. Hadde ikke orket å måtte høre på sånt intetsigende pjatt dag ut og dag inn. Ser for meg et brunstig dyr som står og jokker i lufta.

Må da kunne gå an å finne bedre komplimenter??

Anonymkode: 6cce9...b29

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Deg om det, jeg føler meg som er stykke kjøtt om noen bruker sånne ekle beskrivelser som deilig, sexy etc. Hadde ikke orket å måtte høre på sånt intetsigende pjatt dag ut og dag inn. Ser for meg et brunstig dyr som står og jokker i lufta.

Må da kunne gå an å finne bedre komplimenter??

Jeg elsker at han tenker på meg som deilig. At han vil ha meg. Tenker det er litt rart at du ikke ønsker dette fra partner.. Han sier andre fine ting også, men det betyr ikke at jeg ikke elsker at han finner meg sexy

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg elsker at han tenker på meg som deilig. At han vil ha meg. Tenker det er litt rart at du ikke ønsker dette fra partner.. Han sier andre fine ting også, men det betyr ikke at jeg ikke elsker at han finner meg sexy

Hun som kommenterte var ikke ts. Uansett her nevner du at han også sier andre fine ting til deg, men dette innlegget er om noe annet. Han her kommenterer kun utseendet, hadde ikke reagert på det om han sa om noe annet også, men det er alltid bare om utseendet.

Skrevet

Å slå opp pga det er mulig øitt overdrevent, iallefall om du trives med han ellers.  Men jeg skjønner godt hva du mener, for jeg føler lett på det selv. Å ikke få høre jeg er hyggelig,  når jeg har rigget til litt ekstra en kveld, men høre hvor flott bakenden min er mange ganger om dagen, får meg i bunn og grunn til å føle meg som et objekt og ikke så mye annet.

Spm er jo om dette er følseer du lan deale med, eller om det skaper for stor avstand i følsene dine for han. Du lan jo gi det et forsøk å ta en grei prat om der evnt. Eller spørre han rett ut en gang,  nårhan kommer med slikt kompliment,  om han er sammen med deg kun fordi han syntes du er pen.  Bare ikke start en krangel på det

Anonymkode: 8a00e...aab

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det rart at noen har andre preferanser enn deg? 

Ikke alle av oss har noe ønske om bli sett på som sexy, deilig, digg, pulbar etc. Fint at du elsker det, men det er altså ikke noe feil med å ikke elske det.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei han her mener bare utseendet. Igår skrev jeg at jeg savnet han, fordi jeg var borte i 3 dager, og da skriver han "savner deg og, du er jo fin så" HVA FAEN!! ? Så han sier at grunnen til at han savner meg er fordi jeg er fin? Det er bare sykt.

Det kan tenkes at han forelsket i deg. Slapp av, dette vil roe seg ned med tiden. Mange menn er ganske visuelle og kan få godfølelse av skjønnhet. Når du blir 92 vil han nok fortsatt glede seg over din skjønnhet, men det vil roe seg en del. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det rart at noen har andre preferanser enn deg? 

Ikke alle av oss har noe ønske om bli sett på som sexy, deilig, digg, pulbar etc. Fint at du elsker det, men det er altså ikke noe feil med å ikke elske det.

Ønsker du ikke at partneren din skal synes du er deilig?

Skrevet

Det er viktig å føle seg verdsatt for både utseendet og personligheten din. Hvis du føler at kjæresten din ikke ser deg for den du virkelig er, kan det være lurt å ha en ærlig samtale med ham om dine behov og forventninger i forholdet. Kommunikasjon er nøkkelen.

Anonymkode: 43fb6...3b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ønsker du ikke at partneren din skal synes du er deilig?

Det er ikke poenget, du er bare for slow.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er du/dere 14 år? 
Topic: Damned if you do, damned if you don’t. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...