AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Han gir meg 3+ komplimenter daglig, er det normalt ? Og alt er om utseendet mitt 😞 føler han ikke ser meg for meg. Føles så overfladisk, aldri om min personlighet eller tingene jeg gjør for han. Skal jeg bare slå opp? Liker ikke overfladiske folk? Jeg personlig gir han mest komplimenter på personligheten og hvordan han får meg til å føle. Anonymkode: fe9af...d9c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Er han under 20 år? i tilfelle forstår han bare ikke hvordan det fungerer og må læres opp. Men uansett alder; hva med å lære han opp? si akkurat det du skriver her!! Anonymkode: 40224...d20
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Om du syns det er så plagsomt, at det går langt utover dine verdier og du i tillegg ikke klarer å snakke med han om det, så får du bare slå opp da🤷♀️ Litt trist at du må ha bekreftelse fra KG riktignok, sånne valg bør du kunne ta på egen hånd. Anonymkode: c2832...278 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 Høh? Du får komplimenter for hvor fin han synes du er? Og du tenker å slå opp? Hva er bra nok da liksom? Elsker det når mannen min sier at jeg er deilig. Anonymkode: 06605...25c 3 2
I Grosny Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han gir meg 3+ komplimenter daglig, er det normalt ? Og alt er om utseendet mitt 😞 føler han ikke ser meg for meg. Føles så overfladisk, aldri om min personlighet eller tingene jeg gjør for han. Skal jeg bare slå opp? Liker ikke overfladiske folk? Jeg personlig gir han mest komplimenter på personligheten og hvordan han får meg til å føle. Anonymkode: fe9af...d9c Han prøver for mye. Men dette bør gå bra. Enten så venner du deg til det, eller så blir han slappere med komplimentene etter som tiden går. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du syns det er så plagsomt, at det går langt utover dine verdier og du i tillegg ikke klarer å snakke med han om det, så får du bare slå opp da🤷♀️ Litt trist at du må ha bekreftelse fra KG riktignok, sånne valg bør du kunne ta på egen hånd. Anonymkode: c2832...278 Jeg vet, men jeg overtenker mye noen ganger så trenger at andre forteller meg at jeg ikke overragrer her inne, ellers vil jeg bare tenke at jeg bare overtenker altfor mye og at denne situasjonen egentlig ikke er så ille. Anonymkode: fe9af...d9c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 Er du ikke utseendet ditt? Anonymkode: 9e1e6...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Høh? Du får komplimenter for hvor fin han synes du er? Og du tenker å slå opp? Hva er bra nok da liksom? Elsker det når mannen min sier at jeg er deilig. Anonymkode: 06605...25c Meg igjen.. Etter min erfaring er menn mer fysiske. At han komplimenterer hvor fin han synes du er reflekterer jo nettopp dette, at du er fin. Når mannen min sier at jeg er fin, deilig eller nydelig så mener han jo hele meg. Ikke bare utseende. Anonymkode: 06605...25c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #9 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du ikke utseendet ditt? Anonymkode: 9e1e6...1c7 Hva mener du? Anonymkode: fe9af...d9c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #10 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Meg igjen.. Etter min erfaring er menn mer fysiske. At han komplimenterer hvor fin han synes du er reflekterer jo nettopp dette, at du er fin. Når mannen min sier at jeg er fin, deilig eller nydelig så mener han jo hele meg. Ikke bare utseende. Anonymkode: 06605...25c Nei han her mener bare utseendet. Igår skrev jeg at jeg savnet han, fordi jeg var borte i 3 dager, og da skriver han "savner deg og, du er jo fin så" HVA FAEN!! ? Så han sier at grunnen til at han savner meg er fordi jeg er fin? Det er bare sykt. Anonymkode: fe9af...d9c 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #11 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høh? Du får komplimenter for hvor fin han synes du er? Og du tenker å slå opp? Hva er bra nok da liksom? Elsker det når mannen min sier at jeg er deilig. Anonymkode: 06605...25c Deg om det, jeg føler meg som er stykke kjøtt om noen bruker sånne ekle beskrivelser som deilig, sexy etc. Hadde ikke orket å måtte høre på sånt intetsigende pjatt dag ut og dag inn. Ser for meg et brunstig dyr som står og jokker i lufta. Må da kunne gå an å finne bedre komplimenter?? Anonymkode: 6cce9...b29 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #12 Skrevet 3. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Deg om det, jeg føler meg som er stykke kjøtt om noen bruker sånne ekle beskrivelser som deilig, sexy etc. Hadde ikke orket å måtte høre på sånt intetsigende pjatt dag ut og dag inn. Ser for meg et brunstig dyr som står og jokker i lufta. Må da kunne gå an å finne bedre komplimenter?? Anonymkode: 6cce9...b29 Jeg elsker at han tenker på meg som deilig. At han vil ha meg. Tenker det er litt rart at du ikke ønsker dette fra partner.. Han sier andre fine ting også, men det betyr ikke at jeg ikke elsker at han finner meg sexy Anonymkode: 06605...25c 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #13 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg elsker at han tenker på meg som deilig. At han vil ha meg. Tenker det er litt rart at du ikke ønsker dette fra partner.. Han sier andre fine ting også, men det betyr ikke at jeg ikke elsker at han finner meg sexy Anonymkode: 06605...25c Hun som kommenterte var ikke ts. Uansett her nevner du at han også sier andre fine ting til deg, men dette innlegget er om noe annet. Han her kommenterer kun utseendet, hadde ikke reagert på det om han sa om noe annet også, men det er alltid bare om utseendet. Anonymkode: fe9af...d9c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #14 Skrevet 3. november 2023 Å slå opp pga det er mulig øitt overdrevent, iallefall om du trives med han ellers. Men jeg skjønner godt hva du mener, for jeg føler lett på det selv. Å ikke få høre jeg er hyggelig, når jeg har rigget til litt ekstra en kveld, men høre hvor flott bakenden min er mange ganger om dagen, får meg i bunn og grunn til å føle meg som et objekt og ikke så mye annet. Spm er jo om dette er følseer du lan deale med, eller om det skaper for stor avstand i følsene dine for han. Du lan jo gi det et forsøk å ta en grei prat om der evnt. Eller spørre han rett ut en gang, nårhan kommer med slikt kompliment, om han er sammen med deg kun fordi han syntes du er pen. Bare ikke start en krangel på det Anonymkode: 8a00e...aab
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #15 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg elsker at han tenker på meg som deilig. At han vil ha meg. Tenker det er litt rart at du ikke ønsker dette fra partner.. Han sier andre fine ting også, men det betyr ikke at jeg ikke elsker at han finner meg sexy Anonymkode: 06605...25c Hvorfor er det rart at noen har andre preferanser enn deg? Ikke alle av oss har noe ønske om bli sett på som sexy, deilig, digg, pulbar etc. Fint at du elsker det, men det er altså ikke noe feil med å ikke elske det. Anonymkode: 6cce9...b29 3
I Grosny Skrevet 3. november 2023 #16 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei han her mener bare utseendet. Igår skrev jeg at jeg savnet han, fordi jeg var borte i 3 dager, og da skriver han "savner deg og, du er jo fin så" HVA FAEN!! ? Så han sier at grunnen til at han savner meg er fordi jeg er fin? Det er bare sykt. Anonymkode: fe9af...d9c Det kan tenkes at han forelsket i deg. Slapp av, dette vil roe seg ned med tiden. Mange menn er ganske visuelle og kan få godfølelse av skjønnhet. Når du blir 92 vil han nok fortsatt glede seg over din skjønnhet, men det vil roe seg en del.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #17 Skrevet 3. november 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er det rart at noen har andre preferanser enn deg? Ikke alle av oss har noe ønske om bli sett på som sexy, deilig, digg, pulbar etc. Fint at du elsker det, men det er altså ikke noe feil med å ikke elske det. Anonymkode: 6cce9...b29 Ønsker du ikke at partneren din skal synes du er deilig? Anonymkode: 06605...25c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #18 Skrevet 3. november 2023 Det er viktig å føle seg verdsatt for både utseendet og personligheten din. Hvis du føler at kjæresten din ikke ser deg for den du virkelig er, kan det være lurt å ha en ærlig samtale med ham om dine behov og forventninger i forholdet. Kommunikasjon er nøkkelen. Anonymkode: 43fb6...3b8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #19 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ønsker du ikke at partneren din skal synes du er deilig? Anonymkode: 06605...25c Det er ikke poenget, du er bare for slow. Anonymkode: fe9af...d9c 2
Gorgonzola Skrevet 4. november 2023 #20 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han gir meg 3+ komplimenter daglig, er det normalt ? Og alt er om utseendet mitt 😞 føler han ikke ser meg for meg. Føles så overfladisk, aldri om min personlighet eller tingene jeg gjør for han. Skal jeg bare slå opp? Liker ikke overfladiske folk? Jeg personlig gir han mest komplimenter på personligheten og hvordan han får meg til å føle. Anonymkode: fe9af...d9c Er du/dere 14 år? Topic: Damned if you do, damned if you don’t. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå