AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Del Skrevet 3. november 2023 Er det sånn? Vi hadde det gule hjertet i underkant av to døgn bare, så swop, så var det borte. Jeg spurte han for gøy hvem som hadde røvet seg til det. Men nei, det var ingen i listen hans som hadde gult hjerte sa han. Hva er fasiten her? Anonymkode: 83a61...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Del Skrevet 3. november 2023 Det er jeg som har det nå. Anonymkode: 06199...b58 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Del Skrevet 3. november 2023 Hva betyr gult hjerte da? Og hvordan får man det? Anonymkode: f78c6...588 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Del Skrevet 3. november 2023 Vi vet ikke fasiten her.. Anonymkode: 5d5ab...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Del Skrevet 3. november 2023 Men må han nødt å dele det hjertet med andre nå? Jeg gjør jo ikke det. Jeg mistet det og ifølge han så har han også mistet det. Hvorfor er det da noen som sier at han er nødt å dele førsteplassen med andre nå? Anonymkode: 83a61...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #6 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men må han nødt å dele det hjertet med andre nå? Jeg gjør jo ikke det. Jeg mistet det og ifølge han så har han også mistet det. Hvorfor er det da noen som sier at han er nødt å dele førsteplassen med andre nå? Anonymkode: 83a61...a12 Det stemmer ikke. Jeg er lite aktiv på snap men kan få gult hjerte på en venninne om vi skravler litt over tid. Så blir det borte. Kan jo være så enkelt som det. Er jo ikke sånn at alle sitter å skriver med noen hele tiden. Anonymkode: 894e8...086 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Del Skrevet 3. november 2023 Åh, det er alltid litt forvirrende når Snapchat-hjerter forsvinner eller endrer seg. Det kan hende at han har sluttet å sende snaps til deg like hyppig, noe som kan ha ført til at det gule hjertet forsvant. Men husk at Snapstreaks kan være litt uforutsigbare noen ganger. Kanskje det er verdt å snakke med ham om det og se hva han sier? Anonymkode: 24f52...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #8 Del Skrevet 4. november 2023 Det betyr enkelt og greit at du ikke er på hans førsteplass på snap lengre. Anonymkode: 62ca5...523 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. november 2023 #9 Del Skrevet 4. november 2023 Hehe. De hjertene og smileyene representerer bare intensiteten i Snap mellom dere. Min date har fått tittel «bestevenn» og rødt hjerte. Til og med fått emoji stories sammen😅 Det er altså ikke noe dere styrer, men Snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #10 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg og samboeren min har aldri hatt noen emojier på snap.. Kanskje fordi vi bor sammen og snapper til hverandre kanskje en gang pr mnd…max😆 Anonymkode: 63b87...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #11 Del Skrevet 4. november 2023 Dette er et rødt flagg Anonymkode: 08ce8...102 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. november 2023 #12 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er et rødt flagg Anonymkode: 08ce8...102 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #13 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg og samboeren min har aldri hatt noen emojier på snap.. Kanskje fordi vi bor sammen og snapper til hverandre kanskje en gang pr mnd…max😆 Anonymkode: 63b87...762 Urelevant. Anonymkode: 9137a...ee0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #14 Del Skrevet 4. november 2023 Det er creepy når en skal prøve å kontrollere andre eller selv bli kontrollert . En får prøve å stole på hverandre til det motsatte er bevist Anonymkode: b2676...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #15 Del Skrevet 4. november 2023 Han jeg holder på med nå har jeg 💕 denne med. Vi hadde rødt hjerte før det. Anonymkode: 65368...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 4. november 2023 #16 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg er dårlig på å bruke snap. Slike hjerter osv forsvinner heletiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #17 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det betyr enkelt og greit at du ikke er på hans førsteplass på snap lengre. Anonymkode: 62ca5...523 Betyr ikke dette at dem er ikke på hverandres førsteplass lenger og ikke kun hans. Dem som snapper mest med gjensidig altså. Eg ville ikke ha hengt meg opp i det, men skal være ærlig at eg har gjort det før. Kommer og går avhengig av hvor aktiv folk er. Anonymkode: 4779d...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. november 2023 #18 Del Skrevet 4. november 2023 Her beskrives de https://www.klikk.no/underholdning/finn-ut-hva-snapchat-tegnene-betyr-og-hvordan-du-kan-redde-snapchat-streaken-din-4549174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #19 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er et rødt flagg Anonymkode: 08ce8...102 Fikk det gule hjertet tilbake igjen😂 Anonymkode: 83a61...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #20 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Betyr ikke dette at dem er ikke på hverandres førsteplass lenger og ikke kun hans. Dem som snapper mest med gjensidig altså. Eg ville ikke ha hengt meg opp i det, men skal være ærlig at eg har gjort det før. Kommer og går avhengig av hvor aktiv folk er. Anonymkode: 4779d...0ed Men var så rart, var bare noen timer uten, så kom det tilbake igjen. Kan det være pga den andre han delte det gule hjertet med har snappet lite til han? Anonymkode: 83a61...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå