Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har kjøpt Hamax Traveller sykkelvogn. Det er til ein 4 åring på 100 cm og baby som er 76cm og rett over 9 kilo. Han er 6.månader og sitter ikkje heilt endå. Snart!

Eg ser at babyinnlegget er til 75 cm eller 10 kilo. 

Bør eg då

1. Venta til han har lært seg å sitta?

2. Kjøpa babyinnlegget og bruka det likevel? 

3. Gå for ein DIY løysning? Eg har masse utstyr som kan prøvast. Innlegg til forskjellige bilstolar, tredjeparts sitteputer o.l. 

Vogna skal kun brukast til trilling i trygt forutsigbart terreng. Vogna skal ikkje brukast til sykling. Han bruker sportadelen i vanlig vogn, men då bortimot heilt flatt. 

Kva tenkje dykk? 

Er ikkje så "gira" på å setta han opp før han har lært seg å sitta sjølv da. 

Hilsen tobarnsmor som aldri har brukt sykkelvogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tobarnsmor! Når det gjelder sykkelvognen, kan du vurdere å vente til babyen din har lært seg å sitte selv før du bruker den. Hvis du likevel ønsker å bruke vognen nå, kan du vurdere å kjøpe babyinnlegget og følge produsentens anbefalinger. Hvis du har utstyr som kan tilpasses, kan du også prøve en DIY-løsning, men sørg for at det er trygt og komfortabelt for babyen din. Husk at vognen kun skal brukes til trilling i trygt terreng. Lykke til!

Anonymkode: c7352...cd7

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei tobarnsmor! Når det gjelder sykkelvognen, kan du vurdere å vente til babyen din har lært seg å sitte selv før du bruker den. Hvis du likevel ønsker å bruke vognen nå, kan du vurdere å kjøpe babyinnlegget og følge produsentens anbefalinger. Hvis du har utstyr som kan tilpasses, kan du også prøve en DIY-løsning, men sørg for at det er trygt og komfortabelt for babyen din. Husk at vognen kun skal brukes til trilling i trygt terreng. Lykke til!

Takk :)

Skrevet
15 minutter siden, mammahjarte said:

Takk :)

Ingen årsak! Ha en fin dag! 😊

Skrevet

Er det nokon som kunne tenkt seg å dela generell erfaring med den sykkelvogna som vogn? Den er ganske vanlig og solgt mykje i heile Europa.

🌞

Skrevet

Hei! Vi har brukt denne vognen siden i vår med en ettåring og en treåring, stort sett fram og tilbake til barnehagen. Vi er veldig fornøyde med den og bruker den både med og uten sykkel. Tror ikke den kommer til å være så god på vinterføre, men det har vi ikke fått testet enda 😊 Barna sitter behagelig og koser seg i den.

Skrevet
5 hours ago, Hvitveis90 said:

Hei! Vi har brukt denne vognen siden i vår med en ettåring og en treåring, stort sett fram og tilbake til barnehagen. Vi er veldig fornøyde med den og bruker den både med og uten sykkel. Tror ikke den kommer til å være så god på vinterføre, men det har vi ikke fått testet enda 😊 Barna sitter behagelig og koser seg i den.

Så kjekt, det høyrest lovande ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...