Gå til innhold

Koser kvinner med egne pupper

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Ikke når jeg onanerer for det skjer skjeldent, men når jeg kjeder meg er de greie å ha.

Gjest Jalileh
Skrevet
Ja. Ikke når jeg onanerer for det skjer skjeldent, men når jeg kjeder meg er de greie å ha.

Jeg tar faktisk på brystene mine selv når jeg kjeder meg.

I sta satt jeg og så på TV, og det er typisk meg å sitte med den ene hånda på puppen da.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg gjør det. Myke og gode da tydeligvis? :forvirret:

Skrevet

Må være det, for jeg kjenner ikke noe "erotisk" ved det, med mindre andre tar på dem da. De er bare morsomme i konsistensen, og man tar gjerne på morsomme ting (lekeslim, falske vaginaer du kan ta på i sexbusikken, lim..)

Gjest Diddi ikke innlogget
Skrevet
:ler: Det er da mye bedre når andre klår enn å holde på selv.
Skrevet

Jeg gjør det noen ganger. Men jeg tar oftere på dem når jeg skal sove, for jeg blir nemlig trøtt av det. ;)

Skrevet
Jeg gjør det noen ganger. Men jeg tar oftere på dem når jeg skal sove, for jeg blir nemlig trøtt av det. ;)

Enig i at det er noe avslappende ved det.. Hehe.. Man er stresset en dag og vips er handa innenfor bh-en. :ler:

Skrevet

Mine pupper har en eneste funksjon og det er å fylle ut bh`en. "Mistet" puppene etter amming og har silikon. Et tungt valg pga siden jeg overhodet ikke er tilhenger av silikon, men jeg orket bare ikke å leve med to skinnfiller i en alder av 21. Ser heldigvis ikke ut som typiske sprengte silikonpupper, men de føles helt jævlige å ta på. heldigvis har jeg ikke noe behov for å ta på de og min mann tenner mer på rumper og føtter enn bryster :ler:

Fjerner de mest sannsynlig om noen år og satser på et brystløft i stedet. For meg så har pupper, kos, sex og tenning ingenting i samme setning å gjøre.

Skrevet

Da jeg hadde piercing i den ene nippelen var det helt greit...men ikke nå :)

Gjest Jalileh
Skrevet

Åh. Så det er derfor jeg ligger og tar på dem om kvelden ja. Hmmm..dette visste jeg ikke. er det noen ganger jeg ikke tar på dem? Eh ja nå...for nå skriver jeg jo her.

Nå kan vi vel egentlig bare sammenligne oss med små unger som sutter på tommelen før de skal sove. Oi daaa. :ler:

Skrevet

Jeg tar på brystene mine når jeg onanerer. Har veldig følsomme brystvorter, så jeg blir kåt av det.

Skrevet
Jeg tar på brystene mine når jeg onanerer. Har veldig følsomme brystvorter, så jeg blir kåt av det.

Heldige deg! :sur:

:ler:

Skrevet

Det gjør ikke jeg. De får generelt veldig lite oppmerksomhet når jeg tenker meg om... Hmm....

Skrevet

Jeg koser med mine pupper når jeg onanerer, deilig! Syns det er ekstra deilig om jeg onanerer i badekaret og tar badesalt på brystvortene og gnir det inn. En deilig følelse.

:)

Gjest StoreSky
Skrevet

Tar ALDRI på puppene når jeg onanerer -de er opptatt andre steder..Dessuten er gir ikke egen-kose meg noe særlig.

Men sammen med en gutt....åååå, får gjerne kose så MYE han vil -både når vi har sex og ellers også...

Rart det der, at andres hender liksom skal funke..?!

Men som flere andre sier, kan godt "ta på puppen" sånn ellers, men finnes ikke noe seksuelt over det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...