Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #21 Skrevet 27. januar 2006 Her var det mange fromme og uskyldige "Ingen grunn til å ta på min eegne.." osv. Nei, da er det ikke rart det står dårlig stilt til med mange kvinner av i dag.
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #22 Skrevet 27. januar 2006 Her var det mange fromme og uskyldige "Ingen grunn til å ta på min eegne.." osv. Nei, da er det ikke rart det står dårlig stilt til med mange kvinner av i dag. ← Ikke alle får tenning av det. Ikke så vanskelig å skjønne det, vel? Dust.
hecuba Skrevet 27. januar 2006 #23 Skrevet 27. januar 2006 Ikke alle får tenning av det. Ikke så vanskelig å skjønne det, vel? Dust. ← SKjønner ikke at han kan kalle oss "fromme og uskyldige" når nesten alle har innrømmet at klår seg på puppene for å spille for kjæresten. Dersom man ikke har tenning på det selv, så er det vel strengt tatt en form for manipulering..? Show er noe vi fromme, kjedelige og uskyldige kvinner kan.
Gjest Sukkerert Skrevet 27. januar 2006 #24 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Gir meg ingenting å ta på mine egne bryster, egentlig. ← Men det gir deg noe å ta på andres? Endret 27. januar 2006 av Sukkerert
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #25 Skrevet 27. januar 2006 Ikke her heller.. Gir meg ikke så mye
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #26 Skrevet 27. januar 2006 Kjenner nu at det skjer ting når jeg tafser og slafser på kona sine pupper Det blir vått i kjelleren og jeg kjenner noen små nykkninger lik som når jeg masserer rabaldertappen,så noen kvinner/damer må jo ha glede av behandlingen
Gjest 2324 Skrevet 27. januar 2006 #27 Skrevet 27. januar 2006 Ja, brystvortene mine er utrolig følsomme..
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #29 Skrevet 28. januar 2006 Men det gir deg noe å ta på andres? ← Har ikke prøvd, så kan ikke uttale meg.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #30 Skrevet 28. januar 2006 Nei, når jeg er alene gjør jeg aldri det. Når jeg er sammen med mannen, hender det jeg gjør det, fordi han liker å se på det.
Trampe Skrevet 28. januar 2006 #31 Skrevet 28. januar 2006 (endret) Her var det mange fromme og uskyldige "Ingen grunn til å ta på min eegne.." osv. Nei, da er det ikke rart det står dårlig stilt til med mange kvinner av i dag. ← Hm. Så jeg er from og uskyldig jeg da, siden jeg ikke tafser på puppene mine? Den har jeg ikke hørt før Endret 28. januar 2006 av Ithaca
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #32 Skrevet 28. januar 2006 Her var det mange fromme og uskyldige "Ingen grunn til å ta på min eegne.." osv. Nei, da er det ikke rart det står dårlig stilt til med mange kvinner av i dag. ← jeg lover deg at hadde jeg likt det, altså om det hadde gjort meg kåtere, så ville jeg tatt på puppene mine i opptil flere sammenhenger. Men brystvortene/brystene mine er ikke særlig erogene soner, ikke når kjæresten min holder på med dem heller (og han gjør ikke ting "feil", for å si det sånn). Jeg antar dette er veldig individuelt. Jeg skjønner ellers at det å ta på puppene kan være en del av et "seksuelt skuespill" og dermed opphissende selv om man ikke blir kåt av akkurat berøringen. Og at noen BLIR kåte av å ta på dem.
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 28. januar 2006 #33 Skrevet 28. januar 2006 jeg lover deg at hadde jeg likt det, altså om det hadde gjort meg kåtere, så ville jeg tatt på puppene mine i opptil flere sammenhenger. Men brystvortene/brystene mine er ikke særlig erogene soner, ikke når kjæresten min holder på med dem heller (og han gjør ikke ting "feil", for å si det sånn). Jeg antar dette er veldig individuelt. Jeg skjønner ellers at det å ta på puppene kan være en del av et "seksuelt skuespill" og dermed opphissende selv om man ikke blir kåt av akkurat berøringen. Og at noen BLIR kåte av å ta på dem. ← Helt enig med deg! Jeg føler heller ikke så mye når jeg tar på puppene og gjør det aldri når jeg verken er alene eller sammen med samboeren. Men han elsker å ta på dem, så da skal han få lov til det. Kjenner litt mer når han tar på dem
monja Skrevet 28. januar 2006 #34 Skrevet 28. januar 2006 Det gir meg kanskje ikke så utrolig mye, men jeg tar på dem likevel jeg da.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #35 Skrevet 29. januar 2006 Når jeg er alene gjør jeg det ikke,men når mammen ser på så gjør jeg det, for han tenner på det. Litt må jeg jo gjøre tilbake når jeg får den understellsbehandlingen.
Pbrina Skrevet 29. januar 2006 #36 Skrevet 29. januar 2006 Har bare to hender, og de er opptatt med andre ting...
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #37 Skrevet 29. januar 2006 Nei, når jeg er alene gjør jeg aldri det. Når jeg er sammen med mannen, hender det jeg gjør det, fordi han liker å se på det. ← Me too.
Lealaus Skrevet 29. januar 2006 #38 Skrevet 29. januar 2006 Tar meg veldig sjeldent på brystene i forbindelse med egen-kos. Derimot kan jeg godt sitte å ta på dem dersom jeg slapper av eller lignende, jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir såå avslappet av å tafse på brystene (ikke seksuelt i det heletatt, bare en god følelse). Min kjære får gjerne leke seg med dem, men det gir meg nok aldri en orgasme.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #39 Skrevet 29. januar 2006 Her var det mange fromme og uskyldige "Ingen grunn til å ta på min eegne.." osv. Nei, da er det ikke rart det står dårlig stilt til med mange kvinner av i dag. ← Jeg tar likosm på puppene mine dagen land, når jeg dusjer, tar på meg bh, klør osv. Mao omtrent like spennende so å ta meg på leggen. From og uskyldig? OK Går ut fra at å ha utesex, jentesex, analsex og trekant med to menn faller inn under den kategorien, så lenge jeg ikke tar meg på puppene mens jeg onanerer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå