Gå til innhold

Burde jeg gå for han eller starte en tinder profil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloen!

er 27 år og prøver å komme meg inn i et noe seriøst, men etter jeg ble ferdig med utdanningen og vennekretsen min ble mindre har jeg så og si lite tilgang til menn, med unntak av en fyr på 35 som jeg har kjent i fire år. Han virker interessert, noe jeg er inntil jeg fikk tips om å bruke tinder siden han var for gammel, kanskje han er det?.

det er lenge siden jeg har brukt tinder og lurer på hvordan det er for ei på min alder. har hørt at det er for mye av det gode. Ultra kjekke menn i min alder eller enda bedre litt yngre. Noen som kan dobbel eller trippel bekrefte dette?

Anonymkode: 5124d...a85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er kanskje litt for gammel ja, men å finne en passende mann på Tinder kan ta årevis og da blir du enda eldre med lav SMR.

Anonymkode: f0b92...ebf

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Halloen!

er 27 år og prøver å komme meg inn i et noe seriøst, men etter jeg ble ferdig med utdanningen og vennekretsen min ble mindre har jeg så og si lite tilgang til menn, med unntak av en fyr på 35 som jeg har kjent i fire år. Han virker interessert, noe jeg er inntil jeg fikk tips om å bruke tinder siden han var for gammel, kanskje han er det?.

det er lenge siden jeg har brukt tinder og lurer på hvordan det er for ei på min alder. har hørt at det er for mye av det gode. Ultra kjekke menn i min alder eller enda bedre litt yngre. Noen som kan dobbel eller trippel bekrefte dette?

Anonymkode: 5124d...a85

Bekrefte hva?

Hvorfor ikke prøve å tenke selv hva du vil, uten at andre skal bestemme hva du skal gjøre?

Tenke sjæl og mene, måtte stå for det du sa
Ikke vri deg unna, ikke være likeglad
Ikke late som du ikke mente det du sa
Ikke si som andre
Du må tenke sjæl

Anonymkode: 4b08a...354

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er kanskje litt for gammel ja, men å finne en passende mann på Tinder kan ta årevis og da blir du enda eldre med lav SMR.

Anonymkode: f0b92...ebf

SMR?

Small Modular Reactors?

https://en.wikipedia.org/wiki/Small_modular_reactor

Anonymkode: 4b08a...354

Skrevet

Hva 35 litt for gammel når ts er 27. Det er eg uenig i. Ivertfall om du er ute etter noe seriøst.

Du har kjent han i 4 år og dere kan være innterresert begge to. Hvorfor ikke bare gi han en sjangse da. 

Tinder virker mer og mer bare som en god måte å kaste bort tiden på, men for all del.

• Liker 1
Skrevet

Det er helt normalt å ha mindre tilgang til nye mennesker etter endt utdanning. Når det gjelder Tinder, kan det være en fin måte å møte nye mennesker på, uavhengig av alder. Det er mange forskjellige typer mennesker på Tinder, så du kan definitivt finne kjekke menn i din aldersgruppe eller til og med yngre. Men husk at det er viktig å være åpen og ærlig om hva du søker etter, slik at du kan finne noen som er på samme bølgelengde som deg. Lykke til med datingeventyret ditt!

Anonymkode: 946dc...d07

Skrevet

Om du ikke finner dem på tinder, så eksisterer det jo uansett mange kjekke menn på din alder, yngre, hva enn du liker rundt omkring. Du må jo ikke velge enten denne mannen, tinder eller ingenting. Men tinder er et fint sted å starte, høres ikke ut som om du liker han så godt om du startet denne tråden, da tror jeg ikke det har vært noe spørsmål. 

Anonymkode: 7a42f...e54

Skrevet

Om du vurdere å prøve Tinder istede for å ta han så gå for Tinder. Om du virkelig vil ha han ville du ikkje vurdert Tinder. Livet er for kort til å velge ein du ikkje er sikker på at er den rette

Anonymkode: 60bc0...a55

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Fant han jeg dater på Tinder.

Men vær forberedt på mye rart😅

Jeg var ekstremt kritisk og det var et must at vi hadde en lett og flytende chat i forkant av kaffe date. 

Møtte faktisk mange flotte og interessante menn og var en morsom og lærerik erfaring. En ble venn, en datet jeg litt, men avsluttet og dater en nå som har potensiale. Resten ble med en kopp kaffe.

Skrevet

Du virker ikke så veldig interessert i han du kjenner… Bare husk at hvis du velger han bort nå, kan han finne seg en annen mens du dater rundt. Hva vil du angre mest på ikke å ha prøvd?

35 er ikke for gammelt for deg. Det er samme aldersforskjell mellom meg og mannen min.

Anonymkode: 16c4d...1b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...