AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Står at hun har vært aktive før 13 timer, men hun har ikke svart, er det normalt? Anonymkode: f1add...708
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Høres ut som du er mer interessert enn henne. 13 timer er ikke spesielt lenge. Anonymkode: e65ee...359 8 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Jeg hadde nå sett det an på mer enn det før jeg blokkerte. Det var da være grenser for hvor lav standard "røde flagg" skal ha. Det er en ekstremt liten A4-boble kvinner og menn får være i på tinder før de blir blokkert eller blir hylt opp om "rødt flagg". Har dere tenkt over det, dere som dater? Anonymkode: 202a3...5e6 7
ESFP Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 Eh... tror du må jobbe litt med egen angst her. Tinder er en plass for å avtale treff, ikke småprat. Be henne på en date! 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 Hvorfor blokkere??😅 du kan vel fortsette å sveipe på andre mens du ser an om hun svarer.. Anonymkode: b86db...147 13
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor blokkere??😅 du kan vel fortsette å sveipe på andre mens du ser an om hun svarer.. Anonymkode: b86db...147 Ja men hvorfor svarer hun ikke når hun først er inne logget, det er bare irriterende. Hun sier hun liker å snakke med bare meg, men så hva er dette da? Anonymkode: f1add...708
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 ESFP skrev (6 minutter siden): Eh... tror du må jobbe litt med egen angst her. Tinder er en plass for å avtale treff, ikke småprat. Be henne på en date! Spurte henne om snap sånn at vi kan ta det der sånn at jeg kan spørre om date etter det, hun har ikke gitt enda. Anonymkode: f1add...708
ESFP Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spurte henne om snap sånn at vi kan ta det der sånn at jeg kan spørre om date etter det, hun har ikke gitt enda. Anonymkode: f1add...708 Kan være hun bare vil ha oppmerksomhet når hun trenger det og ikke egentlig vil ha et forhold. Sikkert best å gå videre til neste. Neste gang må du spørre om en date med en gang du oppdager at du er litt interessert. Ikke bruk tiden på småprat og spørsmål om snap. Mange vil ikke gi snap til ukjente mennesker. Du er fremdeles ukjent for henne. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #9 Skrevet 3. november 2023 Tallet 13 er rødt flagg. Anonymkode: a93d3...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #10 Skrevet 3. november 2023 ESFP skrev (1 minutt siden): Kan være hun bare vil ha oppmerksomhet når hun trenger det og ikke egentlig vil ha et forhold. Sikkert best å gå videre til neste. Neste gang må du spørre om en date med en gang du oppdager at du er litt interessert. Ikke bruk tiden på småprat og spørsmål om snap. Mange vil ikke gi snap til ukjente mennesker. Du er fremdeles ukjent for henne. Vi har snakka mye sammen og hun er ikke dry, vi snakka i ca en uke, der hun svarte fort osv, og spurte om masse ting, også etterhvert sa hun at hun holdte på med noen da jeg spurte for snap, men fortsatte å snakke med meg fortsatt og nå er hun treig igjen etter jeg spurte for snap igjen. Anonymkode: f1add...708
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #12 Skrevet 3. november 2023 Når man sender melding på tinder så får hun den instant, så enten har hun lagt mobilen bort og latt være å bruke den på 13 timer, noe jeg finner vanskelig å tro eller så prater hun med andre. trenger ikke å blokkere, fortsett heller jakten. dette er tinder. plukk 100 sopper og bare 10 faller i smak for deg. Anonymkode: 57f50...c72 1
Uglems Skrevet 3. november 2023 #13 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Står at hun har vært aktive før 13 timer, men hun har ikke svart, er det normalt? Anonymkode: f1add...708 Du trenger jo ikke blokkere, hun plager deg jo ikke?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #14 Skrevet 3. november 2023 Uglems skrev (5 minutter siden): Du trenger jo ikke blokkere, hun plager deg jo ikke? Mente fjerne Anonymkode: f1add...708
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #15 Skrevet 3. november 2023 Du trenger ikke blokkere. Hvis du er så intens som du får det til å se ut som, så kommer nok hun til å blokkere deg snart, hvis du ikke slapper av litt. Gi jenta litt pusterom... Anonymkode: 294cb...904 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #16 Skrevet 3. november 2023 Å herregud slapp av… Har selv vært mange ganger ikke aktiv på 13-15 timer selv på tinder. Det er ikke snakk om at hun ikke er interessert i deg, men kanskje hu ikke får opp varsler, vært opptatt… Anonymkode: 703be...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #17 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å herregud slapp av… Har selv vært mange ganger ikke aktiv på 13-15 timer selv på tinder. Det er ikke snakk om at hun ikke er interessert i deg, men kanskje hu ikke får opp varsler, vært opptatt… Anonymkode: 703be...9cb Det står at hun var pålogget, og noen ganger ser hun på meldinger også men svarer ikke. Anonymkode: f1add...708
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #18 Skrevet 3. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det står at hun var pålogget, og noen ganger ser hun på meldinger også men svarer ikke. Anonymkode: f1add...708 Jeg forstår ikke hvorfor du spør når du ikke er åpen for andre svar enn å blokke. Anonymkode: 202a3...5e6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #19 Skrevet 3. november 2023 Hun har jo sagt at hun holder på med en annen, så skjønner ikke helt hva du forventer av henne. Anonymkode: 6867f...27b 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #20 Skrevet 3. november 2023 Det er helt normalt at noen kan ta litt tid å svare på Tinder. Det kan være mange grunner til at hun ikke har svart ennå, som at hun er opptatt eller har glemt å svare. Det er ikke nødvendig å blokkere henne med en gang. Gi det litt mer tid, og hvis hun fortsatt ikke svarer, kan du vurdere om du ønsker å blokkere henne eller ikke. Husk at det er mange andre flotte mennesker der ute å snakke med! Anonymkode: 5c3cb...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå