Gå til innhold

Tøybind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til gode billige bind i tøy? Ønsker å prøve dette da klisteret i vanlige bind ofte setter seg fast til huden min og gir meg inngrodde hår og utslett :( evt om noen har andre anbefalinger, liker ikke å bruke tampong/menskopp

Anonymkode: e2ae2...c60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde prøve Vuokkoset (kjøpes på Europris) ..Litt store, kan føles klumpete i forhold til Always og Libresse, men er helt supre !

Anonymkode: e4a79...a3a

Skrevet

Sabla self sit. 

Anonymkode: 6ef83...896

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sabla self sit. 

Anonymkode: 6ef83...896

Disse lages jo ikke lenger...Men noen burde jo fylle dette "hullet"...Det er jo åpenbart et marked for det, ref alle damene her inne på kvinneguiden...Så mange som craver bind som ikke føles som en "plate med papp" mot underlivet....

Anonymkode: e4a79...a3a

• Nyttig 1
Skrevet

Menstruser! Jeg er ikke så fornøyd med tøybind, synes de sklir. Men menstruser er virkelig genialt. (Har Lindex sine.) 

Anonymkode: c29b8...1d7

Skrevet

På Normal selges det mensekopp for 74 kroner, tror jeg. Jeg bruker kombinasjon av mensekopp og mensetruser/ tøybind. For de dagene da det mindre blod, trenger ikke mensekopp, men for de dagene da jeg blør mye, foretrekker jeg det. Tøybind kan du kjøpe billigere på ebay/aliexpress. Samme med mensetruser. De er veldig dyre på lindex, over 200 kr for ei truse liksom.

Anonymkode: 2677f...5f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...