Gå til innhold

Enorm tiltrekning ved første møte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en mann på Tinder, og etter en uke med meldinger og veldig god kjemi, møttes vi. Tiltrekningen var enormt sterk, praten gikk så fint, og nå har vi møttes tre ganger, hatt mindblowing sex hver gang. I utgangspunktet er begge ute etter noe casual. Jeg føler meg ikke klar for et forhold. Men jeg fikk så fort følelsen av at her er det noe mer, vi føles så nære og alt er så intenst og vi tilbringer hele dager sammen så naturlig.

Samtidig er dette min første casual sexpartner etter et langt ekteskap , så kanskje jeg blir revet med av det hele?

Hører gjerne fra andre som har vært i samme situasjon for å skjønne hva som skjer 🙂

Anonymkode: 44db1...cd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon selv akkurat nå. Ble slutt mellom meg og exen min for snart 1 år siden, men har aldri følt meg helt «klar» for å gå inn for noe. Så selv etter noe casual. 
Møtte en fra tinder for 2 mnd siden. Følte på en tiltrekning ved første møte. 
Vi har begge blitt enig om å satse på det her, og virker til at ting går den rette veien :) 

Skrevet

Min andre Tinder date ble sånn. Veldig intens etter langt og utilfredsstillende ekteskap. 

Var noen uker inn jeg innså at han ikke var The One selv om vi koste oss. Han var noe jeg trengte for å virkelig løsrive meg.

Traff han jeg dater nå etterpå og der kjenner jeg mer på ekte følelser. Jeg hadde landet mer og innså at lidenskap og rå sex ikke var noe som ville vare da personlighetene vår rett og slett var for ulik.

Han jeg dater nå er mye mer kompatibel for noe langsiktelig.

Anonymkode: 291ea...d52

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

skjønne hva som skjer

Mest sannsynlig er det  nervesystemet ditt som går bananas og den type intens kjemi er et tegn på følelsesmessig stress. Når nervesystemet ditt er i ubalanse, utløses hormonet adrenalin. Når adrenalin blir utløst, vil det i tillegg utløse endorfiner. Adrenalinet vil føre til at du blir full av energi og du vil oppleve intense oppturer. Endorfinene som utskilles gir deg lykkefølelse. 

Så lenge du opplever denne type kjemi bør du ikke ta store avgjørelser (som at denne mannen er verdt å satse på). Disse følelsene har ingenting med kjærlighet å gjøre og betyr ikke at et langvarig forhold mellom dere vil fungere godt, ofte er det motsatt. 

Liker du disse følelsene, nyt og kjør på! Det kommer til å gå over. 

Skrevet
ESFP skrev (3 timer siden):

Mest sannsynlig er det  nervesystemet ditt som går bananas og den type intens kjemi er et tegn på følelsesmessig stress. Når nervesystemet ditt er i ubalanse, utløses hormonet adrenalin. Når adrenalin blir utløst, vil det i tillegg utløse endorfiner. Adrenalinet vil føre til at du blir full av energi og du vil oppleve intense oppturer. Endorfinene som utskilles gir deg lykkefølelse. 

Så lenge du opplever denne type kjemi bør du ikke ta store avgjørelser (som at denne mannen er verdt å satse på). Disse følelsene har ingenting med kjærlighet å gjøre og betyr ikke at et langvarig forhold mellom dere vil fungere godt, ofte er det motsatt. 

Dopamin! 😃

Skrevet
3 hours ago, ESFP said:

Tror du er inne på noe, men ikke ren adrenalin. Hadde hun ikke funnet han tiltrekkende hadde hun neppe følt noe i det hele tatt. Men han treffer nok noe som trigger. Jeg opplevde selv og bli nærmest psykotisk forelsket etter samlivsbrudd for 5 år siden, mistet meg selv totalt og hele livet dreide seg om han. Var veldig sårbar etter brudd og uløste traumer da vi møttes og ikke bare var han den peneste mannen jeg hadde sett, men han  meg. Og sexen var fyrverkeri og mer til. Tok 3 år å komme meg litt over han og ser nå at vi ikke var en veldig god match og jeg hadde nok ikke vært lykkelig i forhold med han, men han er fremdeles den mest tiltrekkende mannen jeg har sett og kjemien var sinnsyk. Kommer aldri til å føle en sånn kjemi med noen igjen og hvis ts virkelig er på bølgelengde hvor de også passer sammen syns jeg hun skal gi det en sjanse!

Anonymkode: cb82e...860

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...