Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at det går 8 timer? Sendte en snap kl 13 og enda ikke fått svar! Snart 8 timer siden 😕 Og det er sånn nesten hele tiden, kan gå timer før han svarer. Er så lei av det. Er vant med mye mer oppmerksomhet fra andre kjærester jeg har hatt.

Selv om han gjør noe , kan han vel sende et bilde eller noe, eller er det jeg som krever for mye?

Hvordan er deres kjærester? Er jeg alene om å ha en slik kjæreste?

Anonymkode: 12c5b...708

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damn hva gjør han i løpet av en dag? Sover han hele dagen da eller ? Når han ikke svarer sender du en enda mer snap eller lar du det være ? Synes det er rart, spesielt om han gjør dette her ofte.

Anonymkode: fbb00...e23

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det normalt at det går 8 timer? Sendte en snap kl 13 og enda ikke fått svar! Snart 8 timer siden 😕 Og det er sånn nesten hele tiden, kan gå timer før han svarer. Er så lei av det. Er vant med mye mer oppmerksomhet fra andre kjærester jeg har hatt.

Selv om han gjør noe , kan han vel sende et bilde eller noe, eller er det jeg som krever for mye?

Hvordan er deres kjærester? Er jeg alene om å ha en slik kjæreste?

Kan lett gå 8 dager. Han har ikke på varsling på snap/insta/messenger.

Om det er noe jeg trenger svar på, så ringer jeg han😊

Anonymkode: e5eb5...565

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri! Vi har ikke Snap. Tilhører vel en annen generasjon 😋 Skikkelig deilig å slippe å bry seg om Snap! 😋😊

Anonymkode: ab52d...60d

• Liker 1
Gjest Jakterpåidioter
Skrevet

Gratulerer, du har funnet et fyr som ikke har telefon limt til hånden og er oppslukt av sosiale medier. Han bør du virkelig ta vare på.

Skrevet

Vi skriver hovedaklig til hverandre på messenger, kan gå mange timer til vi åpner snap.

Anonymkode: 4a025...a39

Skrevet

Da må du se på om han er mye på mob eller i det hele tatt bruker some noe særlig. Ikke alle har ett forhold til snap. Noen syns d bare er teit. Men igjen han bør jo komme dit du er for å ha kontakt. Ville heller ringt eller sendt sms/Messenger. Kanskje d er lettere ?

eller så er han kanskje ikke så gira? Umulig å vite når man ikke kjenner han.. fks kan du si d rett ut.. at d er merkelig han ikke kan vise litt interesse gjennom dagen! Du kan si: «du er så stille på tlf, savner deg veldig gjennom dagen». Eller: «savnet en snap fra deg i dag. Sendte ett av meg i håp om å få se deg tilbake😍»

Anonymkode: 4675d...8f7

Gjest Lykkedykker
Skrevet

Er det virkelig et problem? Hører ingenting fra  kona mi om at jeg ikke har svart på hennes meldinger inne på sosiale medier. 

Begynner forøvrig å bli en stund siden nå..

IMG_6851.jpeg

Skrevet
Jakterpåidioter skrev (7 minutter siden):

Gratulerer, du har funnet et fyr som ikke har telefon limt til hånden og er oppslukt av sosiale medier. Han bør du virkelig ta vare på.

Jo når jeg er hos han, er han mye på tlf, derfor jeg ikke skjønner hvorfor han ikke kan svare meg på snap. Kan se at han er grønn på FB men han åpner ikke nsppene mine. Om jeg sender mld på messenger åpner han det ikke der heller. Der kan det gå dagevis uten at han åpner, så det er hakket verre der. Har tatt det opp med han, men det blir ikke bedre. 

• Liker 1
Skrevet
Lykkedykker skrev (2 minutter siden):

Er det virkelig et problem? Hører ingenting fra  kona mi om at jeg ikke har svart på hennes meldinger inne på sosiale medier. 

Begynner forøvrig å bli en stund siden nå..

IMG_6851.jpeg

Hvorfor åpner du ikke meldingene og svarer???

Skrevet

Min har ikke på varsler på snap, så det går fort et døgn eller to før han svarer. Om jeg trenger svar fra han, sender jeg sms eller ringer. Kanskje kjæresten din ikke har på varsler han heller? 

• Liker 2
Gjest Lykkedykker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor åpner du ikke meldingene og svarer???

Glemmer det bort. Ser varselet, så lukker jeg det. 

Skrevet

Svarer sjeldent på snap, ikke så flink eller kjapp med å svare på sms. Går helt fint, vil jeg ha i ham eller svar på noe så ringer jeg

Skrevet
5 minutter siden, Lykkedykker said:

Så slutt å lukk varselet før du får svart på det.

Jeg svarer heller ikke alltid med en gang, men nettopp derfor lukker jeg ikke varselet før jeg har svart slik at jeg ikke glemmer det.

• Liker 1
Skrevet

Har han ignorert deg helt hele dagen? Eller har dere snakket sammen utenom snap idag?

Anonymkode: 9d775...918

Skrevet

Har ikke på varsel, og sjekker ikke hver dag heller, så 8 timer kan det glatt gå. Er det viktig så er jeg selvsagt tilgjengelig. Å få masse intetsigende snap er et stort gjesp. 

Anonymkode: 85d8e...d01

Gjest Lykkedykker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så slutt å lukk varselet før du får svart på det.

Jeg svarer heller ikke alltid med en gang, men nettopp derfor lukker jeg ikke varselet før jeg har svart slik at jeg ikke glemmer det.

Liker ikke rot på mobilskjermen. 

Skrevet
Lykkedykker skrev (12 minutter siden):

Det er frekt at du ignorerer damen din. Når du til og med ser varslet. Nei hun sier vel ikke noe, fordi hun ikke vil mase, men hun kjenner det garantert i magen. En dag om du mister henne, vil du angre på at du ikke gav henne nok oppmerksomhet. Hun sender jo mld fordi hun vil at du skal se dem. Trist at du er sånn :( 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har han ignorert deg helt hele dagen? Eller har dere snakket sammen utenom snap idag?

Ja det h ar han. Nei vi har ikke snakket i dag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det h ar han. Nei vi har ikke snakket i dag.

Har dere vært sammen lenge?

Gjest Lykkedykker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er frekt at du ignorerer damen din. Når du til og med ser varslet. Nei hun sier vel ikke noe, fordi hun ikke vil mase, men hun kjenner det garantert i magen. En dag om du mister henne, vil du angre på at du ikke gav henne nok oppmerksomhet. Hun sender jo mld fordi hun vil at du skal se dem. Trist at du er sånn :( 

Vårt forhold er ikke så kjør at det brister av hvorvidt jeg svarer henne på sosiale medier. Vil hun noe så er jeg en halvmeter unna i sofaen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...