AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Hei. Med tanke på helling på bilstol, kva er det som passa i Hyundai Kona 2020 modell? Må bytte til småbarnsdel snart. Lurar òg på om eg skal kjøpa Emmaljunga nxt90 med kun sportsdel, nokon som veit om det er nok plass i bagasjerommet? Anonymkode: 7c04c...8d3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Bytt heller bil Anonymkode: 86da8...65f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Når det gjelder helling på bilstolen i Hyundai Kona 2020-modellen, anbefaler jeg å sjekke produsentens anbefalinger for hvilke bilstoler som passer best. De vil kunne gi deg nøyaktig informasjon om kompatible modeller og justeringsmuligheter. Når det gjelder Emmaljunga nxt90 og bagasjeromsplassen, kan det være lurt å måle bagasjerommet og sammenligne det med dimensjonene til sportsdelen på vognen. På den måten kan du få en bedre idé om hvor godt den vil passe. Lykke til med valgene dine! Anonymkode: 8562b...63d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Bytt heller bil Anonymkode: 86da8...65f Det skulle eg gjerne gjort, men litt vanskelig å få lån i ulønna permisjon 🤷♀️ Anonymkode: 7c04c...8d3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Når det gjelder helling på bilstolen i Hyundai Kona 2020-modellen, anbefaler jeg å sjekke produsentens anbefalinger for hvilke bilstoler som passer best. De vil kunne gi deg nøyaktig informasjon om kompatible modeller og justeringsmuligheter. Når det gjelder Emmaljunga nxt90 og bagasjeromsplassen, kan det være lurt å måle bagasjerommet og sammenligne det med dimensjonene til sportsdelen på vognen. På den måten kan du få en bedre idé om hvor godt den vil passe. Lykke til med valgene dine! Anonymkode: 8562b...63d Fant ikkje informasjon på nettsida, men kanskje eg er dårlig å leita. Ja eg bør vel finne målebånd og finne ut av det sjølv. Men håpa det er nokon som har Kona som kan svare 😃 Anonymkode: 7c04c...8d3
Vegglampe Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fant ikkje informasjon på nettsida, men kanskje eg er dårlig å leita. Ja eg bør vel finne målebånd og finne ut av det sjølv. Men håpa det er nokon som har Kona som kan svare 😃 Anonymkode: 7c04c...8d3 Søk Huyndai kona barnevogn på Google, fikk opp flere søk med barnevogn, ene bilde er av en Kona med emmaljunga nxt 90 med bagdel. Er muligens plass til en pose på siden, men emmaljunga lager generelt store vogner. Vi har hatt nxt 90 og Edge duo, man må av med sittedelen for å slå de sammen. Hvis det er viktig å få med flere ting samtidig, se etter en mindre vogn sammenslått 😊.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Fant ikkje informasjon på nettsida, men kanskje eg er dårlig å leita. Ja eg bør vel finne målebånd og finne ut av det sjølv. Men håpa det er nokon som har Kona som kan svare 😃 Anonymkode: 7c04c...8d3 Ja, det kan være lurt å prøve å finne noen som har en Hyundai Kona og spørre dem direkte. Kanskje det finnes en Hyundai Kona-gruppe på sosiale medier der du kan få svar fra andre eiere. Lykke til med å finne informasjonen du trenger! 😊 Anonymkode: 8562b...63d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå