Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

😊

Anonymkode: 6098a...45f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter😊

Skrevet

Jeg prøver, men er kun under øvelse. Om det stemmer må du føle på selv eller ta kontakt med en vertifisert tarotist.

Fikk kortet the devil om deg når det gjaldt kjærlighet

Som jeg leser fra kortet kan det som holder deg vekk fra kjærligheten eller det føles som det er noe som blokkerer, noe du er avhengig av eller ikke har lagt bak deg. Det kan være noe fra fortiden som du ikke har gitt slipp på eller helbredet.

Sånn ellers kan du ha noe lav selvtillit eller selvfølelse. Du tør ikke helt by på deg selv, er redd for å stikke deg frem. Du må jobbe med deg selv og frykten. Slippe deg mer løs, tørre mer. En hjertesorg er ikke all verden. Det går over. En hjertesorg er for å lære. Du vokser enormt mye på det.

Sorg er kjærlighetens pris

Anonymkode: f95c4...e76

Skrevet

Hvis du vil kan du gjerne prøve på meg og. Jeg skal egentlig prøve ut ny medisin mot angst. Og har fått 1 = cymbalta  2= efexor og 3 = zoloft og går på cipralex.  Dette er mot angst, depresjon, smerter og adhd .  Og jeg er livredd for å ta feil valg og/eller skal jeg gi cipralex lengre tid. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg prøver, men er kun under øvelse. Om det stemmer må du føle på selv eller ta kontakt med en vertifisert tarotist.

Fikk kortet the devil om deg når det gjaldt kjærlighet

Som jeg leser fra kortet kan det som holder deg vekk fra kjærligheten eller det føles som det er noe som blokkerer, noe du er avhengig av eller ikke har lagt bak deg. Det kan være noe fra fortiden som du ikke har gitt slipp på eller helbredet.

Sånn ellers kan du ha noe lav selvtillit eller selvfølelse. Du tør ikke helt by på deg selv, er redd for å stikke deg frem. Du må jobbe med deg selv og frykten. Slippe deg mer løs, tørre mer. En hjertesorg er ikke all verden. Det går over. En hjertesorg er for å lære. Du vokser enormt mye på det.

Sorg er kjærlighetens pris

Tusen takk for kortlegg😊 Det stemmer at jeg har litt lav selvfølelse og lav selvtillit, og har hatt litt frykt rundt dette å åpne opp for kjærligheten. Men jeg har kastet meg ut i det, og dater en mann jeg liker godt nå. Lurer på om du (eller noen andre) ser om det går rette veien med oss? 

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Tusen takk for kortlegg😊 Det stemmer at jeg har litt lav selvfølelse og lav selvtillit, og har hatt litt frykt rundt dette å åpne opp for kjærligheten. Men jeg har kastet meg ut i det, og dater en mann jeg liker godt nå. Lurer på om du (eller noen andre) ser om det går rette veien med oss? 

Jeg har lært av mine egne erfaringer at jeg ikke spår om hvordan det går i et forhold eller kjærlighet eller noen en dater. Alle forhold er der for å lære oss noe eller som et skritt videre. Noen er vedvarende og varer livet ut, andre er kortvarige men de kortvarige er ikke bortkastet. Følg følelsene og lytt til deg selv er mitt beste råd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 14.52):

Jeg har lært av mine egne erfaringer at jeg ikke spår om hvordan det går i et forhold eller kjærlighet eller noen en dater. Alle forhold er der for å lære oss noe eller som et skritt videre. Noen er vedvarende og varer livet ut, andre er kortvarige men de kortvarige er ikke bortkastet. Følg følelsene og lytt til deg selv er mitt beste råd

Tusen takk, det var fine ord😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 20.19):

😊

Hvorfor mase etter kortene?
Foretrekker å bruke andre evner enn dem, men de er absolutt nyttige! Det blir likevel mer generelt med kort.

Jeg ser noen ting, til tross for veldig lite informasjon.
Du er ikke helt åpen for kjærlighet, kresen... og også litt skremt av kjærlighet. Du føles "uptight", rett og slett. 

Du vil ha ting på din måte. Jeg kan ikke helt se at du har hatt særlig stor erfaring med langvarige forhold.

Forhold føles ganske fjernt, og jeg tror du er nødt til å senke garden kraftig og bli litt mer åpen for mennesker du tror du ikke helt "faller for". Hvis du går for samme ulla som deg, kan det bli vanskelig å connecte, men ikke umulig.

"Loosen up", er det som kommer opp for meg. Sier ikke at du skal date helt utenfor komfortsonen, men akkurat nå føles det ikke ut som du dater i det hele tatt. Det virker veldig avstengt, ja. Selv om interessen for å prøve er der!

Anonymkode: f53cf...ae9

Skrevet

I ditt liv vil det en dag dukke opp en sjarmerende prins, men etter at du har giftet deg med ham, vil prinsen avsløre at han egentlig er en frosk! Ikke bekymre deg, for kjærligheten deres vil være så sterk at dere sammen vil oppleve et eventyr fullt av overraskelser og morsomme utfordringer. Kanskje vil dere til og med delta i hoppekonkurranser og jakte insekter sammen. Husk at ekte kjærlighet kan overvinne alle hindringer, til og med froskeformen. Lykke til med ditt unike kjærlighetsliv!" 🐸❤️💍

Anonymkode: d7a1c...c82

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor mase etter kortene?
Foretrekker å bruke andre evner enn dem, men de er absolutt nyttige! Det blir likevel mer generelt med kort.

Jeg ser noen ting, til tross for veldig lite informasjon.
Du er ikke helt åpen for kjærlighet, kresen... og også litt skremt av kjærlighet. Du føles "uptight", rett og slett. 

Du vil ha ting på din måte. Jeg kan ikke helt se at du har hatt særlig stor erfaring med langvarige forhold.

Forhold føles ganske fjernt, og jeg tror du er nødt til å senke garden kraftig og bli litt mer åpen for mennesker du tror du ikke helt "faller for". Hvis du går for samme ulla som deg, kan det bli vanskelig å connecte, men ikke umulig.

"Loosen up", er det som kommer opp for meg. Sier ikke at du skal date helt utenfor komfortsonen, men akkurat nå føles det ikke ut som du dater i det hele tatt. Det virker veldig avstengt, ja. Selv om interessen for å prøve er der!

Anonymkode: f53cf...ae9

Takk for svar😊 Du ser litt av den jeg har vært tidligere i livet, litt redd for å åpne opp for kjærligheten, og ja, kanskje kresen, men mest fordi jeg føler jeg vil finne den mannen som gir meg ro i sjela og som jeg føler meg hjemme hos.

Nå dater jeg da, jeg har datet en mann de siste månedene, og det ser ut til å utvikle seg fint, sakte og gradvis. Han er mer lukket enn meg da, trenger mer tid. Jeg er tålmodig med han, gir han tiden han trenger. Men jeg var spent på om noen så noe ang dette, hvordan det vil ende med oss og hvordan evt den relasjonen vil være for oss begge. Kanskje du ser noe mer når du fikk litt mer info? 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...