AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Jeg og min FWB har drevet på i et halvt år nå, men de siste par mnd. har vi begynt å se hverandre mer. Han overnatter hos meg i helgene, vi er kjærlige når vi møtes ute i offentligheten (holde hender, osv.), og han svarer tilbake på chat / snaps med hjerter osv. Faktisk introduserte han meg til vennene sine for ikke så lenge siden, på eget initiativ. Også hjelper han til med mye rart, stiller alltid opp om jeg trenger en tjeneste og slikt. Men jeg vet han fortsatt har Tinder. Jeg spurte han rett ut om han møter noen derfra, men han sa nei - han snakker ikke engang med damer der. Jeg spurte han så hvorfor han hadde Tinder, men han svarte bare med at det var tidsfordriv å bare sveipe. Vi har ikke formelt snakket om å være eksklusive, men han sier han ikke møter noen andre, og jeg møter ikke noen andre. Men når jeg spør eller hinter frem om hva han tenker om forhold og sånt, så får jeg litt sånn vage svar. Huff. Han har vist vært singel en god stund nå, og har mye å gjøre sånn ellers. Anonymkode: 14b53...38a 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): eg spurte han så hvorfor han hadde Tinder, men han svarte bare med at det var tidsfordriv å bare sveipe. Jeg tenker dette er fordi han i bunn og grunn har lavt selvbilde. Han vill gjerne føle at han er attraktiv og synes sikkert det er digg om andre damer sender han en beskjed eller to. Slettes ikke sikkert at han svarer de, siden han "har dame" men oppmerksomheten er fin. Det kan også være at han har en utrygg tilknytning og liker å føle seg fri, og derfor er han på tinder. Jeg tenker sånn, at om han er på tinder, så kan du det også. Si klart kan du være på tinder å sveipe og se på damene. Men da skal du også ha samme friheten. Han har ikke spesielle tinder rettigheter, og dere er like viktige. Kjæresten min gjør det samme, og jeg har sagt at det med tinder går begge veier. Han er opptatt av å føle seg fri, kunne flørte litt, og få oppmerksomhet. Og han er egentlig litt egoistisk, fordi det går naturligvis utover min trygghetsfølelse. Så jeg har sagt at sånt går begge veier. Problemet mitt er at når jeg registrerer meg så blir jeg nedlasta av meldinger. Og så driver kompisene hans å sender han meldinger om at "jeg er på tinder" og samme folka sender så klart meg likes. Jeg blir egentlig bare stressa av det oppstyret der, men er klar på at vi er likestilte. Men ja antageligvis har fyren din hatt kjipe foreldre som ikke har gitt han noe særlig til oppvekst og han er dermed skada i tilknytningen sin. Anonymkode: 77506...997
ESFP Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Hva er det med å dele kroppene med hverandre, være helt naken og sårbar, men ikke tørre å snakke om følelser? Du må tenke på hva du ønsker og ta ansvar for ditt liv. Ikke analyser ham for å unngå å ta ansvar for deg selv. Slutt å hinte og slutt å spørre hva han vil. Si hva du vil. Si at du vil ha et ordentlig forhold med ham. Enten blir du avvist, eller så får du deg kjæreste. Blir du avvist, så kan du finne en som ønsker å bli kjæresten din. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 Det høres ut som om dere har et nært forhold og at han viser omsorg for deg. Det kan være lurt å ha en åpen samtale om hva dere begge ønsker for fremtiden. Kommunikasjon er nøkkelen for å unngå misforståelser og sikre at dere er på samme side. Anonymkode: 6afed...a98 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå