Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg søker etter kjærligheten på datesiden på facebook. Jeg laget meg en seriøs profil som viser tydelig hva jeg søker å mange bilder av meg selv. Jeg kom over en jente som jeg ble svært betatt av, hun har alt jeg søker å jeg «likte» henne. Tiden går, å plutselig blir vi en match helt uventet. (som betyr at jeg har likt henne, å hun har likt meg) Jeg ble litt sjokkert da det har gått lang tid siden jeg «likte» henne, å hadde gjort meg opp en mening om at hun ikke har «likt» meg å dermed ble vi ikke en match. Selvfølgelig har jeg sendt henne en melding nå som vi er match! Men virker nokk som hun er en jente som kanskje er veldig lite på sosiale medier. Så hun har verken sett eller svart på meldingen. Så betatt som jeg er av hun, så har jeg klart å finne ut hvem hun er. Jada har både fult navn å nr..

Så til spørsmålet. Skal jeg sitte ro i båten å være tålmodig på at hun en eller annen gang svarer på date-sida? Skal jeg driste meg å sende henne en sms melding? Sms melding føler jeg blir litt sån «desperat»… Å slik vil jeg ikke oppleves.  Hva tenker dere jenter på dette? 
til info så er jeg 33år å hun 29år å begge har unge fra tidligere forhold.

Anonymkode: 11939...df0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du burde absolutt ikke sende sms, det er stalker vibes.

Anonymkode: 34a15...b7c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei du burde absolutt ikke sende sms, det er stalker vibes.

Anonymkode: 34a15...

Endret av Bondemann
Skrevet

Ha is i magen og vent til hun svarer. Ikke ta kontakt utenom og ikke mas der du allerede har sendt melding. Du har tatt kontakt og nå er ballen hennes. 

Anonymkode: 8a226...2c0

Skrevet

Du skal sitte ro i båten, og må for all del ikke kontakte noen via andre kanaler enn der dere har match. For da er løpet kjørt for deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ha is i magen og vent til hun svarer. Ikke ta kontakt utenom og ikke mas der du allerede har sendt melding. Du har tatt kontakt og nå er ballen hennes. 

Anonymkode: 8a226...2c0

Forstår, har prestert å sende henne en melding på facebook profilen hennes.. så har sikkert ødelagt alt sammen allerede.. 

Anonymkode: 11939...df0

Skrevet

Det er forståelig at du er betatt av henne, men det er viktig å respektere hennes grenser og personvern. Det beste er å være tålmodig og vente på at hun svarer på datingprofilen. Å sende henne en uventet SMS kan virke litt påtrengende. Gi henne litt tid og se om hun tar kontakt. Lykke til!

Anonymkode: 377b1...ca0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...