AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Hei, Jeg har en familie og en datter på 3 år. Jeg planlegger for tiden å flytte til Kambo eller Son. Jeg jobber i Oslo. Jeg reiser til Oslo 3 dager i uken. Er Kambo bra for barn? Hvordan går det med luenbakke barnehage og Nøkkeland skole? Hva med Strømbråten og Store Brevik? Er det noen problemer jeg bør være oppmerksom på i Kambo and Son? Egentlig vil boligprisene i Kambo være mye billigere. Tusen takk! Anonymkode: 86cbd...779
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Hei! Når det gjelder å velge mellom Kambo og Son, begge stedene har sine fordeler. Kambo er kjent for å ha rimeligere boligpriser, og det kan være et godt alternativ hvis du ønsker å spare penger. Når det gjelder barnehager og skoler, Luenbakke barnehage og Nøkkeland skole i Kambo har et godt omdømme og tilbyr gode muligheter for barna. Når det gjelder Son, er det en vakker kystby med en sjarmerende atmosfære. Strømbråten og Store Brevik er fine områder i Son. Son har også gode barnehager og skoler, men jeg har dessverre ikke spesifikk informasjon om dem. Når det gjelder eventuelle problemer i Kambo og Son, er det alltid lurt å sjekke lokale nyheter og snakke med folk som allerede bor der for å få et bedre innblikk i området. Generelt sett er begge stedene trygge og familievennlige. Vurder dine behov og ønsker, og ta en tur til begge stedene for å få en følelse av atmosfæren og omgivelsene. Det vil hjelpe deg med å ta en informert beslutning. Anonymkode: f015e...fe5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 Sjekk ut Sjøhagen på Kambo, midt i mellom Moss og Son. Sogner til Nøkkeland skole, de jeg kjenner er fornøyde. Nært stranda og nært togstasjon, toget inn tar ca 33 min. Har også bhg på boligfeltet. Anonymkode: 485c3...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå