AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Hei. Jeg har en eks kjæreste som har gjort mye dumt, deriblant mot meg. Han sitter nå i fengsel, og jeg lurte på om det er noe måte å finne tak i rettsdokumentet, evt. Hva må til for å få tak i det? Lurer på hva han er dømt for, om det er noe av det jeg vet eller noe annet. Har ikke turt å gjøre noe med det, men nå når han sitter i fengsel så kanskje. Anonymkode: 85df8...601
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Hvis du vet når rettsaken gikk så kan du finne ut hva han var tiltalt for ved å søke på https://www.domstol.no/no/nar-gar-rettssaken/ Anonymkode: 6c4ed...ca4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 For å få tak i rettsdokumentene til din ekskjæreste, kan du kontakte retten der han ble dømt. Du kan be om innsyn i saken og få informasjon om hva han er dømt for. Det kan være lurt å ta kontakt med en advokat eller juridisk rådgiver for veiledning i denne prosessen. Husk å ta vare på deg selv og sørg for å ha støtte rundt deg mens du håndterer denne situasjonen. Lykke til! Anonymkode: 5c158...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå