Gå til innhold

Medhold i klage hos husbanken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
lurte på om noen har klaget på avslag om startlån hos husbanken for å få medhold i klagen.
Betyr det at de skal ta saken opp igjen, eller at man har da fått startlån? 

Anonymkode: 44cf0...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel mest sannsynlig at de gir deg startlån hvis de gir deg medhold i klage.

Skrevet

Jeg fikk først avslag pga. de mente jeg tjente for lite til å betjene et boliglån, jeg klagde og fikk et møte med en saksbehandler der jeg la frem total oversikt over alle inntekter og utgifter, og fikk godkjent lån etterpå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hei. 
lurte på om noen har klaget på avslag om startlån hos husbanken for å få medhold i klagen.
Betyr det at de skal ta saken opp igjen, eller at man har da fått startlån? 

Starlån gjennom husbanken er det vel kommunene som deler ut,så din klage går ikke til husbanken,men i din kommune. Greit å skille de tingene.

Anonymkode: 0eb1b...5c9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Starlån gjennom husbanken er det vel kommunene som deler ut,så din klage går ikke til husbanken,men i din kommune. Greit å skille de tingene.

Anonymkode: 0eb1b...5c9

Ja, beklager. Har sendt klagen hos kommunen, men i husbanken står det at klagen har fått medhold og at jeg vil få tilsendt nytt vedtak. Jeg ble usikker på hva det betyr da jeg fikk den oppdateringen på fredag. 

Skrevet
VoodooChild skrev (18 timer siden):

Jeg fikk først avslag pga. de mente jeg tjente for lite til å betjene et boliglån, jeg klagde og fikk et møte med en saksbehandler der jeg la frem total oversikt over alle inntekter og utgifter, og fikk godkjent lån etterpå.

Samme her. Kan man bevise at man har håndtert det over tid, får man lån. Jeg har lån 8 ggr inntekten.

Anonymkode: 8c8cd...b38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...