Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #1 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja, da må man vel kanskje prøve nett dating også Eller er det bare teit? Hører jo om flere og flere som treffer hverandre over nettet. Så det skader vel ikke å prøve.. Hvilke nettsider anbefaler dere? Har hørt om spraydate og match.com! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TNode Skrevet 27. januar 2006 #2 Del Skrevet 27. januar 2006 Tja, du kan jo prøve Blink på www.dagbladet.no. Kamerat av meg har møtt en jente der. Ellers så er ikke irc heller å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaktmester'n Skrevet 27. januar 2006 #3 Del Skrevet 27. januar 2006 Kg er en finplass. Etter seks timer her inne så har jeg allerede fått ordnet 3-4 dater. Det er noe med dette å være en hændimæn som fenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemus Skrevet 31. januar 2006 #4 Del Skrevet 31. januar 2006 Kg er en finplass. Etter seks timer her inne så har jeg allerede fått ordnet 3-4 dater. Det er noe med dette å være en hændimæn som fenger. ← Si fra om det blir noe på deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 31. januar 2006 #5 Del Skrevet 31. januar 2006 Kg er en finplass. Etter seks timer her inne så har jeg allerede fått ordnet 3-4 dater. Det er noe med dette å være en hændimæn som fenger. ← Takk for i går hingsten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. januar 2006 #6 Del Skrevet 31. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaktmester'n Skrevet 31. januar 2006 #7 Del Skrevet 31. januar 2006 Takk for i går hingsten min. ← *brum brum* Du var no finar enn ho derre prinsesse Mary fra Danmark, skal jeg sei deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 31. januar 2006 #8 Del Skrevet 31. januar 2006 *brum brum* Du var no finar enn ho derre prinsesse Mary fra Danmark, skal jeg sei deg! ← Åååååå...fortsetter du sånn blir du aldri kvitt meg assåååå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Holmes Skrevet 31. januar 2006 #9 Del Skrevet 31. januar 2006 Kg er en finplass. Etter seks timer her inne så har jeg allerede fått ordnet 3-4 dater. Det er noe med dette å være en hændimæn som fenger. ← Fortell, fortell!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaktmester'n Skrevet 1. februar 2006 #10 Del Skrevet 1. februar 2006 Åååååå...fortsetter du sånn blir du aldri kvitt meg assåååå. ← Bare jeg er kvitt deg til fredan går det fint, får da står neste kvinne og venter. Men jeg skal nok finne tid til deg neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaktmester'n Skrevet 1. februar 2006 #11 Del Skrevet 1. februar 2006 Fortell, fortell!! ← Du med ditt store lem klarer nok fint å finne ut av dette selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #12 Del Skrevet 1. februar 2006 Bare jeg er kvitt deg til fredan går det fint, får da står neste kvinne og venter. Men jeg skal nok finne tid til deg neste uke. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå