AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Nå har jeg glemt dette fra tidligere svangerskap. Er nå snart 6 uker på vei og allerede mye kvalm… Helt grusomt, for jeg hater å være kvalm, men har ennå ikke orket å prøve å kaste opp. Blir man bedre like etter å ha kastet opp??? Anonymkode: a981b...dea
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nå har jeg glemt dette fra tidligere svangerskap. Er nå snart 6 uker på vei og allerede mye kvalm… Helt grusomt, for jeg hater å være kvalm, men har ennå ikke orket å prøve å kaste opp. Blir man bedre like etter å ha kastet opp??? Anonymkode: a981b...dea Nei ikke for min del.. Like kvalm uansett hvor mye jeg spydde eller ikke spydde 🙈 Anonymkode: bda05...51e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei ikke for min del.. Like kvalm uansett hvor mye jeg spydde eller ikke spydde 🙈 Anonymkode: bda05...51e Blæh… Da får jeg holde det nede så godt jeg kan til jeg evt ikke klarer det lenger. Ikke vet vi om vi skal beholde heller, pga en del praktiske utfordringer og omveltninger, så den usikkerheten gjør sikkert kvalmen verre også. Anonymkode: a981b...dea
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 Føler med deg! Det hjalp i ca fem minutter for min del før det var påaen igjen 😅 Hvis du sliter med mye oppkast kan jeg anbefale Xonvea. Hjalp veldig her (går på det fortsatt - er nå i uke 28) Anonymkode: ac7cb...dee 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Føler med deg! Det hjalp i ca fem minutter for min del før det var påaen igjen 😅 Hvis du sliter med mye oppkast kan jeg anbefale Xonvea. Hjalp veldig her (går på det fortsatt - er nå i uke 28) Anonymkode: ac7cb...dee Skal sjekke det ut hvis det blir verre. Vi skal på tidlig ultralyd når jeg passerer 7 uker og ganske kjapt etter det finne ut hva vi lander på mtp. å beholde eller ikke… Anonymkode: a981b...dea 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 Nei, ikke for meg. Anonymkode: 45a5d...b76
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 Ja, noen kvinner føler seg bedre etter å ha kastet opp fordi det kan lette på kvalmen. Men husk at alle opplever graviditet forskjellig, så det er ikke nødvendigvis tilfellet for alle. Det kan være lurt å prøve ulike metoder for å lindre kvalmen, som å spise små og hyppige måltider, unngå mat som trigger kvalme, og prøve akupressur eller ingefær. Snakk gjerne med legen din for råd og tips som kan hjelpe deg gjennom denne perioden. Ta det med ro og ta vare på deg selv! Anonymkode: fb961...465
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå