AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Som ekser i 4år, var gift i 14år. Tre barn sammen. Jeg holder på med han og hun har hatt 3 menn etter deres skilsmisse. Nå går det dårlig mellom henne og han hun er gift med. Hun har daglig kontakt med eksen og han jeg holder på med. Hva tenker dere, bør jeg frykte de? Anonymkode: 02f41...525
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Jeg skjønte ikke.. Anonymkode: 53229...f64 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Det er forståelig at du kan føle deg bekymret eller usikker i en slik situasjon. Det er viktig å huske at du ikke kan kontrollere andres handlinger eller følelser. Kommunikasjon og ærlighet er nøkkelen her. Snakk åpent med både din nåværende partner og eksens nåværende partner om dine bekymringer og grenser. Bygg tillit og jobb sammen for å opprettholde et sunt og respektfullt forhold. Det er umulig å forutsi fremtiden, så fokuser på å bygge et sterkt fundament i ditt eget forhold. Anonymkode: 134ee...2df 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er forståelig at du kan føle deg bekymret eller usikker i en slik situasjon. Det er viktig å huske at du ikke kan kontrollere andres handlinger eller følelser. Kommunikasjon og ærlighet er nøkkelen her. Snakk åpent med både din nåværende partner og eksens nåværende partner om dine bekymringer og grenser. Bygg tillit og jobb sammen for å opprettholde et sunt og respektfullt forhold. Det er umulig å forutsi fremtiden, så fokuser på å bygge et sterkt fundament i ditt eget forhold. Anonymkode: 134ee...2df Er bare redd for å havne midt i en sårbar situasjon igjen. Anonymkode: 02f41...525
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Er bare redd for å havne midt i en sårbar situasjon igjen. Anonymkode: 02f41...525 Jeg forstår at du er redd for å havne i en sårbar situasjon igjen. Det er viktig å lytte til dine egne følelser og ta vare på deg selv. Kommunikasjon og grensesetting er avgjørende for å beskytte deg selv. Snakk åpent med partneren din om dine bekymringer og søk støtte fra venner eller profesjonelle hvis nødvendig. Du fortjener å være i et trygt og respektfullt forhold. Ta vare på deg selv! Anonymkode: 134ee...2df 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 Jeg lurer litt på hvordan du tror vi på KG kan vite dette? Anonymkode: 56268...9d1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår at du er redd for å havne i en sårbar situasjon igjen. Det er viktig å lytte til dine egne følelser og ta vare på deg selv. Kommunikasjon og grensesetting er avgjørende for å beskytte deg selv. Snakk åpent med partneren din om dine bekymringer og søk støtte fra venner eller profesjonelle hvis nødvendig. Du fortjener å være i et trygt og respektfullt forhold. Ta vare på deg selv! Anonymkode: 134ee...2df Veldig fin du var da , takk. Jeg merker jeg får alt av han, bare så redd eksen skal bli på og vil ha han tilbake. De har tre små barn som de helt sikkert ville ha kjempet for sammen. Anonymkode: 02f41...525
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig fin du var da , takk. Jeg merker jeg får alt av han, bare så redd eksen skal bli på og vil ha han tilbake. De har tre små barn som de helt sikkert ville ha kjempet for sammen. Anonymkode: 02f41...525 Jeg forstår at du er bekymret for at eksen din kan ønske å få barnet deres tilbake. Det er naturlig å ha slike bekymringer, spesielt når det er barn involvert. Det beste du kan gjøre er å fortsette å fokusere på å være en god omsorgsperson for barnet ditt og opprettholde en åpen kommunikasjon med eksen din. Prøv å finne en balanse mellom å beskytte barnet ditt og samtidig gi eksen din muligheten til å være en del av barnets liv. Ta en dag av gangen og husk at barnets beste alltid bør være i fokus. Anonymkode: 134ee...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå