AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Kjæresten/sambo skal på et arrangement som er +1, fruen kan være med. Men han inviterer meg ikke. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det, jeg sitter igjen og er oppriktig lei meg og lurer selvfølgelig på hvorfor.… Ja jeg vet han er den eneste som kan svare meg på hvorfor! Men er det greit liksom? Ville du akseptert det? Anonymkode: 5c290...5f0 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjæresten/sambo skal på et arrangement som er +1, fruen kan være med. Men han inviterer meg ikke. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det, jeg sitter igjen og er oppriktig lei meg og lurer selvfølgelig på hvorfor.… Ja jeg vet han er den eneste som kan svare meg på hvorfor! Men er det greit liksom? Ville du akseptert det? Anonymkode: 5c290...5f0 Hadde spurt hvorfor han ikke ville, pm jeg ville dra. Anonymkode: 3c6ad...5da
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 For å være direkte: Jeg ville lurt på hva f* det var som foregikk! Jeg hadde vært skuffet, usikker, sint, lei meg. «Hva prøver han å holde meg borte fra?» «Holder han noe skjult?» «Er han flau over meg?» Jeg hadde ikke fått fred uten et skikkelig svar og en forklaring. Anonymkode: 7cee9...5d9 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 Aner ikke, men hadde ikke likt det. Jeg hadde også selvsagt spurt, for dette ville jeg ha vist grunnen for. Anonymkode: 7b4f9...ff9
Daria Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 Hva slags arrangement er det? Er det naturlig at du er med, kjenner du andre der og ikke minst - har du faktisk lyst til å delta eller er det mest en prinsippsak? Jeg kan se situasjoner hvor det er helt greit at han ikke tar deg med, og situasjoner hvor det virkelig ikke er greit.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 Men, snakker dere ikke sammen? Hvordan vet du at det er +1 og at han tenker å dra uten deg, uten at det har blitt naturlig å snakke om? Anonymkode: 378a8...4f1 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 Er du sikker på at du ikke er invitert? kanskje han bare regner med at du skjønner at du er invitert? Anonymkode: a0086...da1 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 Ja, sa han spesifikt at du ikke skulle bli med? "Jeg ville sagt, du hvilken kjole synes du jeg skal ha på meg, denne? eller denne?" Vist han da sier at du ikke skal bli med, tror jeg jeg hadde gjort det slutt på flekken 😂 Altså, wtf! Det er så uaktuelt at jeg hadde ikke hatt ord for det.. Anonymkode: 1e962...a7d 3 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #9 Skrevet 3. november 2023 Er dette arrangementet tilfeldigvis et julebord? Anonymkode: 72a32...42e
Fant80 Skrevet 3. november 2023 #10 Skrevet 3. november 2023 Her har vi en som bruker jobben som fristed,det skal drekkas med gutta,og det blir stygt. Er han heldig får han et lite sidesprang med en full kvinnelig kollega også. Gutta Stemning!!! Å det er mange av de. Jeg jobber i typisk "mannebedrift" er ganske vanlig her. 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #11 Skrevet 3. november 2023 Er det julebord? Kanskje han er redd for at du skal se hvordan han er når han drikker en del, eller ikke vil at du skal se hvordan kollegaene hans er når de drikker, så han vil skjerme deg? Skulle ønske min samboer gjorde det eller i det minste ga en advarsel før jeg ble med han på julebord. Var en kollega av han som snakket så stygt til meg og begynte å skulle ta på meg... Dro derifra i tårer. Du må egentlig spørre han hvis du skal få noe svar på hvorfor. Vi som skriver her kan alltids gjette, men ingen av oss vet hvorfor. Anonymkode: ebfbd...672
Maggi2 Skrevet 3. november 2023 #12 Skrevet 3. november 2023 Hvis samboer kom hjem og sa at han var invitert et sted og at det var pluss en, men at han ikke ville ha meg med, da hadde det blitt månelyst. Da kunne han jo isteden bare latt være å si noe om at det var pluss en. At han vil ut en kveld uten deg er jo for så vidt helt greit, men hvorfor gni det inn at han ikke vil ha deg med? Det er jo bare slemt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #13 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kjæresten/sambo skal på et arrangement som er +1, fruen kan være med. Men han inviterer meg ikke. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det, jeg sitter igjen og er oppriktig lei meg og lurer selvfølgelig på hvorfor.… Ja jeg vet han er den eneste som kan svare meg på hvorfor! Men er det greit liksom? Ville du akseptert det? Anonymkode: 5c290...5f0 Mye + en på min jobb også, men jeg synes det er fint å være uten partner på de fleste arrangement som ikke innebærer felles venner. Heldigvis er kollegaene mine enig😅 Anonymkode: 0df92...400
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #14 Skrevet 3. november 2023 Det her er en sånn tråd der Ts ikke svarer. Bortkastet. Anonymkode: a8e1c...85c 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #15 Skrevet 3. november 2023 Julebord i Bergen i morgen? Det er offisielt +1, men det er ikke vanlig å ha med partner hvis ikke partneren jobber i samme firma. Jeg har jobbet der, og er fremdeles inne som vikar av og til. Men det såkalte julebordet orker jeg ikke, selv om mannen gjerne vil ha meg med. Den gjengen er slitsom nok i edru tilstand… Anonymkode: acce7...0d7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #16 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det her er en sånn tråd der Ts ikke svarer. Bortkastet. Anonymkode: a8e1c...85c Tenkte det samme. Anonymkode: 72a32...42e
Minimo Skrevet 3. november 2023 #17 Skrevet 3. november 2023 Jeg vet fordi vi har delt kalender og det står i beskrivelsen på arrangementet. Dette er ikke jobb….
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #18 Skrevet 3. november 2023 Minimo skrev (44 minutter siden): Jeg vet fordi vi har delt kalender og det står i beskrivelsen på arrangementet. Dette er ikke jobb…. Men har du spurt ham, da? Hvis det står i den felles kalenderen deres, kan det jo faktisk hende at han tror at du skjønner at du er invitert? Anonymkode: 84bf9...118
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #19 Skrevet 3. november 2023 Minimo skrev (2 timer siden): Jeg vet fordi vi har delt kalender og det står i beskrivelsen på arrangementet. Dette er ikke jobb…. Hvis kommunikasjonen er så fraværende, at han ikke nevner noe, og du ikke spør, så skjønner jeg godt at han drar alene. Det er sikkert et mønster over tid her? Anonymkode: e0864...4e4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #20 Skrevet 3. november 2023 Vi har mye +1 på jobben men av og til vil jeg dra alene. Det er slitsomt å hele tiden balansere det å være profesjonell og å være samboer samtidig. Heldigvis skjønner samboeren min det! Anonymkode: 81903...550 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå