CrazyCatLady2500 Skrevet 4. november 2023 #21 Del Skrevet 4. november 2023 Best er denne: https://www.sparkjop.no/joggers_818871?level_1=61714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #22 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 16.39): Fine, men de ser jo ut som joggebukser. TS vil ha penbukser. Anonymkode: b8c2d...e04 de med rette ben ser ikke ut som joggebukser. Jeg bruker mine på jobb, med dressjakke til. Ser ut som dressbukser, men føles som joggebukser. Anonymkode: a71d1...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 7. november 2023 #23 Del Skrevet 7. november 2023 Sonit skrev (På 3.11.2023 den 16.36): Jeg elsker buksene til Nine Pine Nydelig kvalitet og skikkelig fine på. Superbehagelige. https://www.ninepine.no/collections/joggers-sweatpants De var fine! Hvordan er de i størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #24 Del Skrevet 7. november 2023 Iia skrev (1 time siden): De var fine! Hvordan er de i størrelsen? de er nokså normale i størrelsen. Det er veldig mye stretch i den, så de er nok ganske fleksible i størrelsen. Men obs! jeg kjøpte asana joggers i samme størrelse som Straight leg pants som jeg hadde fra før, og de var ikke like i størrelsen. Anonymkode: a71d1...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 7. november 2023 #25 Del Skrevet 7. november 2023 Iia skrev (3 timer siden): De var fine! Hvordan er de i størrelsen? Normale i størrelse, ja. Husk også at de har forskjellige benlengder. AnonymBruker skrev (2 timer siden): de er nokså normale i størrelsen. Det er veldig mye stretch i den, så de er nok ganske fleksible i størrelsen. Men obs! jeg kjøpte asana joggers i samme størrelse som Straight leg pants som jeg hadde fra før, og de var ikke like i størrelsen. Anonymkode: a71d1...657 Hvordan annerledes? Har Asana joggers og tenkte å kjøpe Straight leg. Har M i alle buksene fra Nine Pine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #26 Del Skrevet 7. november 2023 Sonit skrev (15 minutter siden): Normale i størrelse, ja. Husk også at de har forskjellige benlengder. Hvordan annerledes? Har Asana joggers og tenkte å kjøpe Straight leg. Har M i alle buksene fra Nine Pine Jeg synes straight leg er litt større i størrelsen enn joggers. Har xl i begge dem og bruker str 44 i kaffe. Jeg sliter også med bukser pga smerter i rygg og bekken, men straight leg er kjempegod. Kaffe har også noen gode modeller. Anonymkode: 19535...b1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #27 Del Skrevet 8. november 2023 Sonit skrev (10 timer siden): Normale i størrelse, ja. Husk også at de har forskjellige benlengder. Hvordan annerledes? Har Asana joggers og tenkte å kjøpe Straight leg. Har M i alle buksene fra Nine Pine Straight leg er større i størrelsen Anonymkode: a71d1...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 8. november 2023 #28 Del Skrevet 8. november 2023 https://www.getinspired.no/klaer/bukser/dressbukser/ichi-kate-wide-pant-long-ih-20118337-194008?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAgK2qBhCHARIsAGACuzlPbVtfaeZROL-T5vtnNyT0M2xPU1MXiQHH0eXGNUau7vjoU2aW8jYaAlxJEALw_wcB Disse kommer i mange varianter (vid, smal, cropped, mønster etc) og føles som joggebukser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå