Gå til innhold

IVF forsøk, får ikke mensen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal starte med nytt ivf forsøk nå denne måneden. Skulle fått mensen på onsdag, men er foreløpig ingen tegn til at den kommer. Hvor lenge skal jeg vente før jeg ber om medisiner for å få satt den i gang? Har egentlig ikke syklus, men har det når jeg bruker Letrozol. Denne syklusen glemte jeg å ta Letrozol siste dagen, så tok bare i 4 dager… what to do?

Anonymkode: 5ab4e...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skal starte med nytt ivf forsøk nå denne måneden. Skulle fått mensen på onsdag, men er foreløpig ingen tegn til at den kommer. Hvor lenge skal jeg vente før jeg ber om medisiner for å få satt den i gang? Har egentlig ikke syklus, men har det når jeg bruker Letrozol. Denne syklusen glemte jeg å ta Letrozol siste dagen, så tok bare i 4 dager… what to do?

Snakk med klinikken.

Men å glemme Letrozol 1 av 5 dager er kanskje litt vel mye. Du har tatt 20% for lite, det kan være signifikant.

Anonymkode: 01a0e...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Beste er nok å snakke med klinikken/sykehuset ditt. De vet best da alt rundt dette er veldig individuelt 💕 Lykke til 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du venter på mensen etter et IVF-forsøk, kan det være lurt å kontakte legen din for å få råd om hva du bør gjøre. De vil kunne gi deg veiledning om når du kan forvente mensen å komme, og om det er nødvendig med medisiner for å sette i gang syklusen. Det er alltid best å rådføre seg med en medisinsk fagperson for å få skreddersydd råd basert på din spesifikke situasjon. Lykke til med IVF-forsøket ditt!

Anonymkode: b9c9d...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Når du venter på mensen etter et IVF-forsøk, kan det være lurt å kontakte legen din for å få råd om hva du bør gjøre. De vil kunne gi deg veiledning om når du kan forvente mensen å komme, og om det er nødvendig med medisiner for å sette i gang syklusen. Det er alltid best å rådføre seg med en medisinsk fagperson for å få skreddersydd råd basert på din spesifikke situasjon. Lykke til med IVF-forsøket ditt!

Venter ikke på mensen etter IVF, men før forsøk og oppstart av medisiner ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Venter ikke på mensen etter IVF, men før forsøk og oppstart av medisiner ☺️

Beklager for misforståelsen! Når du venter på å starte IVF-forsøket og ta medisiner, kan det være lurt å kontakte legen din for å få veiledning om når du skal begynne med medisinene. De vil kunne gi deg den beste rådgivningen basert på din spesifikke situasjon. Lykke til med oppstarten av IVF-forsøket ditt, håper alt går bra! 💕

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...