Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen har hintet til at han vil vekk flere ganger, men når jeg går trygler han om å gi meg tilbake og jeg har godtatt det flere ganger pga jeg ikke vil være helt alene. Men nå er jeg usikker hva skal jeg gjøre

Anonymkode: d1294...6cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå fra han. Du får ikke noe stabilt godt liv med denne typen.

• Nyttig 3
Skrevet

Det høres ut som om du er i en vanskelig situasjon. Det er viktig å følge hjertet ditt og ta vare på deg selv. Hvis typen din har hintet om å ville vekk flere ganger, kan det være lurt å ha en ærlig samtale med ham om deres forhold og fremtiden. Vær åpen om dine følelser og bekymringer, og lytt også til hva han har å si. Husk at du fortjener å være i et forhold der begge parter er lykkelige og ønsker å være sammen. Ta den tiden du trenger for å tenke og ta en avgjørelse som er riktig for deg. Du fortjener å være lykkelig. 💕

Anonymkode: 6ebee...8dd

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Typen har hintet til at han vil vekk flere ganger, men når jeg går trygler han om å gi meg tilbake og jeg har godtatt det flere ganger pga jeg ikke vil være helt alene. Men nå er jeg usikker hva skal jeg gjøre

Anonymkode: d1294...6cc

Du skal ikke være kjæreste med noen fordi du er ensom! Du skal være kjæreste med noen fordi dere begge gjør hverandres liv finere ❤️

Anonymkode: 6c6a1...4b3

• Nyttig 1
Skrevet

Kan være å din ambivalens er grunnen for å han vil gjøre det slutt. Det er veldig vanskelig å ta ansvar på hele forholdet aleine. 

Anonymkode: a3c6e...16d

Skrevet

Han er redd for å være alene, men vil bytte deg ut så fort han møter noen andre ettersom han egentlig vil vekk.

Anonymkode: 4d086...a3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...