AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Tenker ikke det ska være dyrt, men hva hadde du ønsket å få eller gi i gave? Anonymkode: c5139...85f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Jeg ville nok ønsket meg eller gitt en personlig og meningsfull gave til en venninne. Det trenger ikke å være dyrt, men noe som viser at jeg kjenner henne godt og bryr meg. For eksempel en håndskrevet brev, en hjemmelaget gave eller en opplevelse vi kan dele sammen. Det handler mer om tanken og omtanken bak gaven enn prisen. 😊 Anonymkode: 5a1f6...687
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Flaxlodd og favorittsjokolade blir jeg glad for :) Anonymkode: e9540...d2e 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 Lag noe selv 😃 et stort glass med hjemmelaget syltetøy eller eplemos fx? eller noe strikket/heklet selv ? Anonymkode: 449dc...45b 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 Noe jeg vet hun hadde satt pris på. Favorittvinen, favorittsjokoladen, noe relatert til interessene hennes eller noe jeg hadde laget som passet henne og hennes stil. Anonymkode: cdadd...781 1
Gjest storetora Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 Vet ikke helt hva du tenker om pris, men så mye jeg setter pris på av ting som ikke koster då mye. Elsker duftlys, servietter med morsome sitater, en god dusjsåpe/olje eller en fin håndsåpe. Er så mye sånne ting en kan kjøpe som ikke koster så mye.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 En bok, et sjal eller hansker, noe nips som passer her, er det jeg kommer på i farten, som jeg hadde satt pris på. Anonymkode: d4811...baf
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 Noe du tror personen liker. En bukett, potteplante (må ikke ha potte dersom du vet vedkommende har flere), god sjokolade, en vin, bok, ukeblad, såpe, bodylotion, håndkrem, pene telys/kubbelys/stearinlys, god te eller kaffe, spekemat. Anonymkode: 7f221...baa
Blåttvann Skrevet 3. november 2023 #9 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker ikke det ska være dyrt, men hva hadde du ønsket å få eller gi i gave? Anonymkode: c5139...85f At vi gikk sammen på cafe eller noe og du betalte bolla og kakaoen min. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå