AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Del Skrevet 3. november 2023 Tv er jo blitt så dyrt, og spesielt hvis man skal ha film og sport kanaler. Har testet iptv, der du får alle kanaler for under 100 lappen i måneden. Men er sikkert ikke helt lovlig, så er et moralsk dilemma. Tv selskapene tapere ikke noe, fordi jeg ville ikke betalt et abonnement hos dem uansett, så føler ikke at jeg stjeler noe... men likevel..🤔 fungerer bra og er fristende å forsette med.. Anonymkode: 1f867...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Del Skrevet 3. november 2023 Det er ulovlig! Anonymkode: b1a6d...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Del Skrevet 3. november 2023 Her i huset bryter vi ikke Norges Lover (og ja har lest hele Norges Lover). Men men hvis man er villig til å bryte norsk lov for å se litt dum underholdning så be my guest. Her i huset har vi sluttet å se alt det "degenererte" som blir sendt på TV nå til dags og ser heller gode kvalitetsfilmer hvis vi først skal benke oss ned foran "boksen", hvilket vi gjør sjeldent. Anonymkode: e4d6a...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her i huset bryter vi ikke Norges Lover (og ja har lest hele Norges Lover). Men men hvis man er villig til å bryte norsk lov for å se litt dum underholdning så be my guest. Her i huset har vi sluttet å se alt det "degenererte" som blir sendt på TV nå til dags og ser heller gode kvalitetsfilmer hvis vi først skal benke oss ned foran "boksen", hvilket vi gjør sjeldent. Anonymkode: e4d6a...50c Dum underholdning? Kan ikke tenke meg bedre underholdning enn Premier League, Haaland og Ødegaard. Synd det er alt for dyrt. Men for all del, sitt der med glorien rundt hodet, og se gørrkjedelige "kvalitets" filmer. Anonymkode: 1f867...720 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. november 2023 #5 Del Skrevet 3. november 2023 Da far endte på sykehjem i 2017 sa jeg opp tv boksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #6 Del Skrevet 3. november 2023 Ja. Vi har hatt det i snart halvannet år nå. Ser kun på engelske kanaler som er tilgjengelig for gratis strømming uansett, så føles ikke så ille at de ikke går glipp av betaling. Er meget fornøyd med fotball-løsningen, men ser også på mye annet. Er riktignok mye reklame, men tenker at det gjør at det kjennes mer "lovlig". Fordi det er annonseinntekter de fleste kanalene lever av. Anonymkode: 88f60...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg forstår hva du mener. IPTV kan virke som et fristende alternativ for å få tilgang til mange kanaler til en rimelig pris. Men det er viktig å være klar over at det kan være ulovlig og bryte opphavsretten til TV-selskapene. Det er også en moralsk vurdering å ta. Hvis du er bekymret, kan det være lurt å vurdere lovlige alternativer som streamingtjenester eller å velge kanaler og programmer som er tilgjengelige gratis.📺 Anonymkode: 7268b...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå