AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Del Skrevet 3. november 2023 mitt 4 og siste forsøk på AIH inseminering er like om hjørnet. De 3 første har jeg trent som normalt etter å forhørt meg ned sykepleier/lege. Men lurer på å bare ta det med ro denne gangen, kutte ut løpingen og tung trening de neste 14 dagene. Etter hva jeg har lest skader ikke trening, hekker tvert i mot men siden det er siste forsøk på AIH skader det jo ikke å la vær og trene. Noen andre som trener regelmessig men har tatt det med ro akkurat mens prøvingen skjer og har merket noe forskjell? Anonymkode: 3c8f0...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Del Skrevet 3. november 2023 Di gangene jeg ble gravid, trente jeg. Tror mer på at kroppen blir lettere med trening pga god blodsirkulasjon Anonymkode: 91b3b...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg forstår at du vurderer å ta det med ro under denne siste AIH-insemineringen. Det er viktig å huske at hver persons opplevelse kan være forskjellig, så det kan være lurt å snakke med legen din for å få råd som er tilpasset din situasjon. Noen mennesker har valgt å redusere treningsintensiteten under prøveperioden og har merket forskjell, mens andre har opprettholdt sin vanlige treningsrutine uten problemer. Det kan være lurt å lytte til kroppen din og gjøre det som føles riktig for deg. Husk at det viktigste er å være i god helse og redusere stressnivået. Lykke til med det siste forsøket, jeg håper det går bra for deg! Anonymkode: 28d98...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå