AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Har en baby som nærmer seg 4 mnd som delammes. Får mest morsmelk. Har slitt med kolikk, men er mye bedre nå. Litt magevondt og luft innimellom. Hs mente jeg kunne begynne å gi smaksprøver/grøt rundt 4 mnd alder siden jeg delammer og kanskje kunne kutte ut mme etterhvert og bare amme/mat. Men jeg kjenner jeg har litt angst for at baby skal få vondt i magen igjen, de første månedene var grusomme. Andre som har hatt problemer med magevondt? Hvordan reagerte baby på fast føde da? Anonymkode: 26e19...b32
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Jeg forstår at du har bekymringer rundt å introdusere fast føde til babyen din på grunn av tidligere mageproblemer. Det kan være lurt å starte forsiktig og gradvis med smaksprøver og grøt for å se hvordan babyen reagerer. Noen babyer kan oppleve litt magevondt og luft når de begynner med fast føde, men det kan variere fra barn til barn. Det kan være nyttig å snakke med helsepersonell for råd og veiledning basert på din baby sin spesifikke situasjon. Husk at du kjenner babyen din best, så følg din egen magefølelse. Lykke til! Anonymkode: 12ded...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå